SES 150,VXR 200,MS3 250,GTS250 sizce hangisini alayım_?

sizce hangisi_?

  • SES 150(Dylan-Honda)

    Oy: 5 33.3%
  • VRX 200(Runner-Gilera)

    Oy: 4 26.7%
  • MS3 250(Hyosung)

    Oy: 0 0.0%
  • MS3 250(S&T Kanuni)

    Oy: 2 13.3%
  • GTS 250(SYM)

    Oy: 4 26.7%

  • Kullanılan toplam oy
    15

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
kardeş güncellencek bişeyu yok genel olarak dylan denmiş...
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
arkadaşlar ben s&t kanuni nin sitesinbe girdim ve üstte s&t korea diye bi link var oraya girdim oradaki motorların üstünde hyo yazıyo bide tarzanca sözlüklerden filan çevirmemle hyo nun Türkiye disbürötörüyle problemler yaşadıklarından falan bu şekilde motorları getirdiklerini söylüyolan bunların kesinliğinden emin olan varmı böyle bişey varsa gözüm kapalı s&t alırım
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
222
arkadaşlar ben s&t kanuni nin sitesinbe girdim ve üstte s&t korea diye bi link var oraya girdim oradaki motorların üstünde hyo yazıyo bide tarzanca sözlüklerden filan çevirmemle hyo nun Türkiye disbürötörüyle problemler yaşadıklarından falan bu şekilde motorları getirdiklerini söylüyolan bunların kesinliğinden emin olan varmı böyle bişey varsa gözüm kapalı s&t alırım

Bu konu biraz uzun ve karışık ama özetlemek gerekirse S&T Kanuni şu anki Hyosung yetkilisi ama Global motorun yaptığı bir açık gözlülük nedeni ile isim kullanımında problemler yaşıyor..

Motor tercihlerin hakkında bir yorum yapmayı da isterim.. Bence bu tercihler arasında hem kalite, hem performans hem de servis açısından karşılaştırdığımızda en öne çıkan bir dylan kullanıcısı olarak SYM GTS 250..:cat::cat::cat:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kesinlikle ama kesinlikle Runner.:cat:
 
Katılım
2 Eki 2005
Mesajlar
399
Bencede DYLAN honda kalitesi italyan malı yaygın servis ağı ve yedekparça 2.el garantisi :cat:
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
TYP-R
garanti konusunda aynen katılıyorum benimde yan granajların sinyallare bağlı olduğu yer çukura girmem sonucu kırılmıştı hemen garantiden değiştirdilier
eski kullanıcılardan bi abimizinde giderken egsoz koruması düşmüştü onu bile garantiden yenisi verilmişti.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst