- Katılım
- 18 Eki 2008
- Mesajlar
- 2,823
dylan cılar memnun... dylan derim :cat:
arkadaşlar ben s&t kanuni nin sitesinbe girdim ve üstte s&t korea diye bi link var oraya girdim oradaki motorların üstünde hyo yazıyo bide tarzanca sözlüklerden filan çevirmemle hyo nun Türkiye disbürötörüyle problemler yaşadıklarından falan bu şekilde motorları getirdiklerini söylüyolan bunların kesinliğinden emin olan varmı böyle bişey varsa gözüm kapalı s&t alırım