Servisin Başini Bağladim

Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
son 1 haftada 2 tane pc fırlattım içeriye:)
ben satayı raid yaparsın diye söyledim
eski bir lcd ile oyun oynadım slow motion oynuyor:p

bu arada bu aralar pc almayın üzülürsünüz
intelin five geliyor yada 1000 serisi:)
athlon fx 60 2.8 ghz işlemcisine
yeni 1000 serisinden 2.66 ghz intel ortalama %25 bindiriyor
üstelik bu işlemci extreme diil
inteli fena kızdırmışlar
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
musti81 küfürmü ediyon arkadaşım...taam ingilizcemiz yok ama ayıp oluyor...ona göre tavrımızı belirleyelim dimi...:p
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw bi nevi türkçesi p5 geliyor haziranda elinizde patlamasın yeni sistemler sağlam geliyor:)
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
niye bekleyeyim ki? haziranda elime fazladan 1000 dolar geçecek de athlon fx mi alacağım?
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yokya gidip p4 alırsanız elinizde kalır:)
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lam burayı dhye çevirmeyin intel amd nvidia ati:p
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
Almış zaten. 2 taksit atlattım diyor. Metehan grafik mi çiziyorsun sen. Çizmiyorsan, Abartılı oyunlarda oynamıyorsan yeterli bu makine fazla bile. O zaman ekran kartını abartmana da gerek yok. . Anlamam nedir şu her çıkanın en son özelliklerini alalım mantığı. İhtiyaca göre bilgisayar. Sata mutlaka şart değil. CIA in bilgilerini mi saklayacak ki RAID yapsın. Bilgi vereceksek yararlı bilgi olsun. Şimdi adam taksitleri ödememiş yeni bilgisayar aldıracaksınız hiç gereği yokken. Aile geçindiriyor. Boşa masraf açmayın.

Hepiniz öpüldünüz.

Musti can Servise topladığın bilgisayar ne kadar? Belki Senin motoru verip Üzerine o parayı ekletip. Sevdiğin motoru alırsın. Yetmezse gerisini taksit yaparsın. :wiinkk:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lam neden benim açtığım konuların sonu hep başka yerlere kayıyor:p
sado raid aynı zamanda hız için kullanılır
ya aklıma geldide motoru almıyorlar cidden kullan at
servise 2.el bir pc ttopladım
2. el olsunki sürekli sorun çıkarsın:p
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
musti bak, herkes benim gibi düşünüyor. herkes ne iş yapıyorsa ona uygun pc alsın. mesela bana windows fazla geldi, hesap makinesi dışındaki işlevlerini kapattım :queen:
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
Pazara götür
Kartal Pazarı na Pazar günü sabah erken git. Çok motor aldım sattım orada zamanında. İhtiyacı olan iş için kullanacak kişiler gelir oraya kebapçı sucu falan satarsın.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Sadobey' Alıntı:
Almış zaten. 2 taksit atlattım diyor. Metehan grafik mi çiziyorsun sen. Çizmiyorsan, Abartılı oyunlarda oynamıyorsan yeterli bu makine fazla bile. O zaman ekran kartını abartmana da gerek yok. . Anlamam nedir şu her çıkanın en son özelliklerini alalım mantığı. İhtiyaca göre bilgisayar. Sata mutlaka şart değil. CIA in bilgilerini mi saklayacak ki RAID yapsın. Bilgi vereceksek yararlı bilgi olsun. Şimdi adam taksitleri ödememiş yeni bilgisayar aldıracaksınız hiç gereği yokken. Aile geçindiriyor. Boşa masraf açmayın.

Hepiniz öpüldünüz.

Musti can Servise topladığın bilgisayar ne kadar? Belki Senin motoru verip Üzerine o parayı ekletip. Sevdiğin motoru alırsın. Yetmezse gerisini taksit yaparsın. :wiinkk:


sado kanka Allah razı olsun ya...içime su serptin...:salut: :p

sado kanka beni dövüyolardı bunlaarr...yaaa...bide p4 amd diye küfrediyolarrr...anlamıyom ya çok gücüme gidiyooo...:queen:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mete abi neden amd x4 68045 almadın:queen:
sado ben yeni toplayacak sandım
yazdığım farklar en fazla 100 lira farkeder az çok dişe dokunur o zaman
bana kalsa cel 2.13 alsın üstüne onboard geçinsin gitsin:)
ya bizim makineni kaporta sıfır sanmam satabilceğimi
yoksa motoru yeni egzozu falan yaza yeni kaporta
150 lik silindir taktırıp kullancam
zaten hacizli
ne kadar profosyonel olsanda yeni motora alışmak zor
bunun resmen yürüyorum
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
kim kimi dövüyor yav? pata çota tonk! küt pat kraaaack! bakmayın, dağılın. kankayız biz, eğleniyoz :mrgreen:
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
bence motorunun parasını versin çok ii bağladıysan kurtul tamamen yoksa bu iş bi bilgisayarla bitmicek gibi :)
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla ustaya topladım ustamın altında çift silindir mobilet var
yaza bunu psikopata çevirir:) söz verdi
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ya bisandan kurtulup başına birde mobiletmi sarıcan...şöyle adam gibi bir makine almıycan dimi sende...:p
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mete abi o mobiletin tozunu yuttuk bi gidişi var
ama benzinliğe girdik ona 10 lira bana 5 liralık benzin:queen:
ya zaten alacam demedim yeni motora alışmak kadar berbat bişi yok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst