Sadobey' Alıntı:Almış zaten. 2 taksit atlattım diyor. Metehan grafik mi çiziyorsun sen. Çizmiyorsan, Abartılı oyunlarda oynamıyorsan yeterli bu makine fazla bile. O zaman ekran kartını abartmana da gerek yok. . Anlamam nedir şu her çıkanın en son özelliklerini alalım mantığı. İhtiyaca göre bilgisayar. Sata mutlaka şart değil. CIA in bilgilerini mi saklayacak ki RAID yapsın. Bilgi vereceksek yararlı bilgi olsun. Şimdi adam taksitleri ödememiş yeni bilgisayar aldıracaksınız hiç gereği yokken. Aile geçindiriyor. Boşa masraf açmayın.
Hepiniz öpüldünüz.
Musti can Servise topladığın bilgisayar ne kadar? Belki Senin motoru verip Üzerine o parayı ekletip. Sevdiğin motoru alırsın. Yetmezse gerisini taksit yaparsın. :wiinkk: