- Katılım
- 12 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,878
Benim Hiç devilim olmadı :salut:
Alttaki sen hiç toplarla oynadınmı :queen:
Alttaki sen hiç toplarla oynadınmı :queen:
Oho sayısız dizüstü kumanda tv kırdım duvara fırlatıp muhaha..
Alttaki nbr![]()
bana mı dedin
:queen: