- Katılım
- 8 Eki 2008
- Mesajlar
- 870
yok çiş miş yapmadım da tuning show 2008 de ay-er kardeşlerin tipo sunu biliyomusun bilmiyorum ama youtube da falan videosu var bizzat araçta günümü geçirdim :rendeer: :rendeer:tamı tamına 12000w rms ölçüldü
sen hiç o araçtaki, saçları uçan sarışın kızın ismini sordun mu? Kimdir nedir nerededir ?:salut: