Sen Hiç Bunu Yaptın mı?

Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
870
yok çiş miş yapmadım da tuning show 2008 de ay-er kardeşlerin tipo sunu biliyomusun bilmiyorum ama youtube da falan videosu var bizzat araçta günümü geçirdim :rendeer: :rendeer:tamı tamına 12000w rms ölçüldü

sen hiç o araçtaki, saçları uçan sarışın kızın ismini sordun mu? Kimdir nedir nerededir ?:salut:
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
saçı siyah değil di ama şuan kız arkadaşım o :cat:

sen hiç motorun yok diye olanları kıskandın mı ?:cherry:
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,249
wala ne yalan söliym , kıskanmadım değil... ama masum bi kıskançlık...



sen hiç burnunu karıştırıp , mukus sıvısını masanın altına yatağın altına sürdün mü, sürmeye kalktığında da eline çatır çutur eski sürdüğün mukus sıvıları geldimi


(iğrenç)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
yapmadım. delüğanlı adam burnunu karıştırmaz, hönkürür :)

sen hiç "şimdi bittim ben" diyecek kadar çuvalladın mı?
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,249
çuvalladım fatih ağam... hemde 3 gün önce

kalmamam gereken bir dersten büt'e kaldım, veremezsem onu sınıfta kalıyorum



sen hiç günde iki kez yürüyüş yaptın mı
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaptım :D

Alttaki nbr :D
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Alttaki sen hiç evin yolunu şaşırtcak kadar aşık oldun mu?
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
278
Yok olmadım,mantığım kalbimden çok çalışıyo :)

Sen hiç mantığına yenik düşüp sonra da pişman oldun mu peki?
 
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
310
oldum dün arkadaşlarla okey oynuyorduk orda
sen hiç bir evin camından içeri yumurta su balonu vs. bi şeyler attın mı
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
yok atmadım, su balonu çok amerikanvari, bizim kültürümüzde yok, biz daş sallıyoz :)

en az 4 kişilik bi cemiyetten dayak yedin mi?
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,249
yemedim, iki kişiden bi kez yemişliğim vardır


sen hiç kendini kaybedip,pişman olacağın şeyler yaptınmı
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hatasız kul olmaz ORhan Bencegay...


Sen hiç hatalı motor kullandın mı?
 
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
310
ehliyetim yok trafiğe çıkmıyorum

sen hiç trafikte araba tamponuna tekme attın mı
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
He işdedim la :D
O nasıl oluyor hacu..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst