- Katılım
- 26 Şub 2015
- Mesajlar
- 768
- Konu Yazar
- #1
Adım Ali. İstanbul/Beylikdüzü'nde yaşıyorum. 18 yaşındayım unv sınavına hazırlanıyorum. 8 yaşımdan beri motor tutkunuyum hep olmasını istemişimdir bu zamanada dek hep tanıdıklarımın motorlarına binmiştim ama bu ay allah nasip ederse kendime birtane CBR 125 almayı planlıyorum. Forumun kişilik olarak ortamını cok beğendiğim için katılmak istedim. Tekrardan herkeze merhaba