Selamun Aleyküm

Katılım
26 Şub 2015
Mesajlar
768
Adım Ali. İstanbul/Beylikdüzü'nde yaşıyorum. 18 yaşındayım unv sınavına hazırlanıyorum. 8 yaşımdan beri motor tutkunuyum hep olmasını istemişimdir bu zamanada dek hep tanıdıklarımın motorlarına binmiştim ama bu ay allah nasip ederse kendime birtane CBR 125 almayı planlıyorum. Forumun kişilik olarak ortamını cok beğendiğim için katılmak istedim. Tekrardan herkeze merhaba
 
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
1,454
:bestmt: 'e hoşgeldin :)

Allah yardımcın olsun inşallah gönlünden geçen yeri kazanırsın.
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
3
hoşgeldin kardeş.sınavında başarılar dilerim.Bu arada kelimenin doğru yazılışı ''herkes'' :):)
 
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
179
Hoşgeldin kardeşim bende yas 18 bende üniversiteye hazırlanıyorum ygsden sonra bende cbr 125 almayi planlıyorum aynı durumdan muzdaripiz yani :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst