Selam - CBR 125 görüşleriniz..

Katılım
27 May 2011
Mesajlar
0
Arkadaslar öncelikle selamlar, Ankara'dan 17 yasında ögrenciyim ehliyet aldıktan sonra seneye 125 cc motosiklet almayı düsünüyorum kullananlar Honda Cbr 125 hakkındaki görüslerini yazabilir mi ?:cherry:
 
Katılım
25 May 2011
Mesajlar
125
Cbr 125 başlangıç için alabileceğin en güzel motordur bana göre.Daha alıpta memnun olmayanı görmedim.Yalnız sürerken yatırmamaya dikkat et :) Çıkan faturadan sonra ah ulan keşke ölseydim deme ihtimalin var hehe işin şakası tabi bu al hayrını gör ömürlük motordur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mükemmel bir motordur..2 defa aldım 7 yıl kullandım....cıbırdan daha iyi bir makina ben görmedim....Araba alacam diye 4,250 liraya sattım..Ama yeni kasadan mutlaka krediyle alacam..
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
0
Çok teşekkür ederim merak ettigim bi konu daha var:mrgreen:

CBR 125 full depoyla maksimum ne kadar yol gider? Çok yakarmı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst