- Katılım
- 27 May 2011
- Mesajlar
- 0
- Konu Yazar
- #1
Arkadaslar öncelikle selamlar, Ankara'dan 17 yasında ögrenciyim ehliyet aldıktan sonra seneye 125 cc motosiklet almayı düsünüyorum kullananlar Honda Cbr 125 hakkındaki görüslerini yazabilir mi ?:cherry:
http://www.motosiklet.net/forum/mot...ullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-1343.html bak buradan kardeş :cherry:
öğrenci motorudur ama :cherry: