- Katılım
- 13 Mar 2008
- Mesajlar
- 124
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba arkadaşlar kayseri merkezde yaşıyorum..yeni motor virüsü kapmış birisiyim!!motorla yatıp motorla kalkar oldum artık
ecz deposunda çalıştığım için kullanan arkadaşları göre göre şifayı kaptık en sonunda.. 2500 ytl bütçem var vitesli'lerden bana ne önerirsiniz fazla bir deneyimim yok ama 3 defa kullandım vitesli acemi sayılırım ....(2 gündür konu açmaya uğraşıyorum ne zor işmiş yahuu)