selam arkadaşlar yeniyim..

Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
124
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba arkadaşlar kayseri merkezde yaşıyorum..yeni motor virüsü kapmış birisiyim!!motorla yatıp motorla kalkar oldum artık:) ecz deposunda çalıştığım için kullanan arkadaşları göre göre şifayı kaptık en sonunda.. 2500 ytl bütçem var vitesli'lerden bana ne önerirsiniz fazla bir deneyimim yok ama 3 defa kullandım vitesli acemi sayılırım ....(2 gündür konu açmaya uğraşıyorum ne zor işmiş yahuu)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
:bestmt:::hosgeldi::tutkuy::::sefereee

2500 ytl ye guzel yamaha ybr veya honda cbf önerilebilir.. sahibinden.com' a bakarsan sana uygun motoru bulabilirsin
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Hoşgeldin.

Geçmişolsun

VaScO1925 nun dediğini dinle

( kısa ve öz :) )
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
124
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkürler bi bakayım o'siteye ben
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
Hosgeldin aramiza, umarim iyi vakit gecirirsin.
ilk motorun ikinci el olsun derim, hem ne neden bozuldu nasil tamir edilir i ögrenirsin hemde pesinen fazla para yatirmamis olursun.
keyifli sürüsler!
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
128
Hoşgeldin yalnız adam. Burada yalnız kalmayacağına emin olabilirsin. :cat:
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
124
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağolun arkadaşlar..sahibinden.com'da baya çeşitli makinalar var apache 150 nasıl arkadaşlar bilen varmı??ne malıdır bu??
 
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
203
geldiine pisman olmiycanı ben kendi deneyimlerimden soyleyebilirim. motorun da simdiden hayırlı ugurlu kazasız belasız olsun. Keyifli surusler
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
124
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hepinize teşekkür ederim arkadaşlar..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin dostum aramıza... kalıcı olman we katılımcı olman dılegıyle...:rendeer::bounce:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
aramıza hoş geldin arkadaşım ne yazıkki kaptığın virüs iki teker sahibi olmassan ölümcüldür:queen:
ama dahada kötüsü tecrubesiz olarak iki teker sahibi olursan dahada ölümcül olabili sen iyisimi önce eğitim sonra motosiklet sahibi olsan senin için çok daha iyi olur.
umarım aramızda kalıcı olursun.
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
124
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynen katılıyorum ucanteneke5!!en kısa zamanda bir motor almazsam kara sevda'dan gidecem vallahi:)
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
hoşgeldin hemşerim:cat:
nöörüyon bakalım:)
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
aramıza hoşgeldin umarım keyifli ve eğlenceli vakit geçirirsin alacağın motosiklet şimdiden hayırlı ugurlu olsun fazla deneyimin yokmuş eğitimini al ve trafiğin olmadığı müsait alanlarda bolbol çalış:)
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
nörelim hemşo motosiklet camia'sına katılmaya çalışıyoz:) walla..kayserilimisin??

soracağını biliyodum:) yok kayserili değilim ama benim ustalar kayserili olduklarından iyice şivem sizin oralara kaymaya başladı. hele bu nöördün mevzusu baya vahim şekilde yerleşti dilime:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst