Şehitlerimizi Anıyoruz,Teröre Lanet Ediyoruz! 28 Ekim İZMİR

Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1
haydi arkadaşlar sizlerde katılın ben mt ye yeni katıldım ama böyle güzel organizasyonlar yaptığı için teşekür ederim tatlı su motorcusu olma sende katıl
ARKADAŞLAR ORDA ÖLEN KARDEŞLERİMİZ İÇİN ELELE VERELİM YARIN CUMHURİYET MEYDANINDA BULUŞALIM (SAYGILARIMLA)(MUSTAFA KARA)
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Cumhuriyetçiyiz

Merhaba arkadaşlar,
Tuncer, Sana da bu güzel organizasyondan dolayı teşekkürler:cat:

Üzülerek katılamayacağımızı bildirmek zorundayım ama kalbimiz hep sizlerle olacak.

Özer
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
bence de katılım cok fazla olacak.ben ve kız arkadasım aranızda olacagız.o coşkuyu kaçırmak istemem açıkçası.Annem ve babam da geliyor koskocaman MT ailesini hep beraber görmek istediler.. Forrap cım bir saat önceden orda olurum ,bana bi görev varsa seve seve yerine getiririm
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Teşekkürler herkese.
Yarına ufak bir kaç iş kaldı,onları da halletmek için erken çıkacağız(Alp,Cengiz abi,Ben).Meydanda ya da meydan yakınlarında en azından 2 saat önce oluruz,gelecek tüm arkadaşları bekliyoruz.

Gökalp ve diğer arkadaşlar,görev dağılımını oradaki gerekliliğe göre yapacağız.Belli başlı görevler şuan planlanmış bir şekilde hazır,ani değişikliklerde de yine görev dağılımı yapacağız.Unutmayın ki bu organizasyonda MT görevlidir (MD de tabi).

Katılımın yüksek olacağına inancım tam,belirtiler oldukça açık ve net.
Yarın görüşmek üzere...:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ellerinde fazla bayrakları olan varsa getirsin...Belki ihtiyaç olabilir....

siyah kurdelaları olan aynalara bağlayabilir... Daha bir anlam kazanır....

Muhteşem bir gün olacak.... :cat: Gereken yerler cevaplarını alıcak....
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
101
allahin izniyle yarin bende ordayim boyle guzel organizasyonda olmamak mumkun degil yalniz cumhuriyet meydaninda motorlari nereye koyacagiz
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
allahin izniyle yarin bende ordayim boyle guzel organizasyonda olmamak mumkun degil yalniz cumhuriyet meydaninda motorlari nereye koyacagiz

Motorlar zaten gelmeye başladığında dizilmeye başlıyacağız... Sen gel..Hewr şey ayarlanmış olacak zaten..Zorluk çekmessin....:cat:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
evet arkadaşlar benim küçük bir ricam olucaktı sizlerden..
ben işlerin sıklığından dolayı kendime bir türlü bayrak ayarlayamadım..
yarın gelirken yanında fazladan bayrak getirebilecek olan var mı acaba..??
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
Öncelikle Güneydoğu da gazi olmuş Motorsiklet sevdalısı biri olarak böyle bir organizasyonu düzenleyen arkadaşlara çok teşekkür ederim. Şehitlerimiz anmak birlik ve beraberliğimizi göstermek için bu gösteriye Motorsikletle katılmak için herşeyi verirdim. Ama Bu organizasyona katılacak Motorsikletli arkadaşlar zaten bizler içinde orada bu ruhu taşıyacaklarına eminim...
 
Katılım
24 Eyl 2007
Mesajlar
81
ben de ordayım işallah
??????????????????????????????????????

peki orda motorsiklet.net üyeleri toplanacakmı yoksa herkez dagınık mı olacak
:pr:
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
ben de ordayım işallah
??????????????????????????????????????

peki orda motorsiklet.net üyeleri toplanacakmı yoksa herkez dagınık mı olacak
:pr:

Tabi ki toplu olacağız,ancak görevli olduğumuz için (malum bizler organize ediyoruz) sağa sola sürekli bir koşturma olacaktır.Ama orada MT lileri tanıyamama gibi bir durumun olmaz,geldiğinde zaten biz karşılarız :wiinkk:
Siz gelin,gerisini bizler zaten düşündük,merak etmeyin...

(Özelden attığın soruyu burada da sormuşsun,cevabını burada verdiğim için özelden tekrar yazmıyorum,yanlış anlama :cat: ).
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
tüm motor sevdalılarını ve TÜRKİYE sevdalılarını bekliyoruz saatlerinizi akşam yatmadan ayarlayın programda aksama olmasın erken gelebilen olursa gelsin biz saatler önce orada olacağız :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Saatleri 1 saat geri almayı unutmayın sakın..... Yoksa 1 saat çok şey değiştirir....:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
arkadaslar bn önceden gezilere vs.gelememiştim.acaba yabancılık çeker miyim?

Ehliyet ve ekipmanların varsa gelebilirsin.....:cat::cat::cat:

Ehliyeti olmayanlar ya bir ehliyetli arkadaşla katılsınlar ya da?... Üzgünüz....
Bir problem çok tatsızlık yapacağından gelmemesi hem bizim hemde kendi açısından daha hayırlı olur.....:cat::cat::cat:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
bende isterdim gelmeyi ama malum dershanem var öğleden sonra. kazasız belasız bir etkinlik olur inş ..
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
arkadaslar bn önceden gezilere vs.gelememiştim.acaba yabancılık çeker miyim?

daha önce grup sürüşü yapmamış arkadaşlar grubun bir bölümünde ayrılan yerde olacak hiç bir sorun olmaması için elimizden gelen yardım yapılacak toplanma saatinden önce orada olursanız kısa bir grup sürüşü konusunda bilgilendirme yapılacak bu iş için görevli arkadaşlarımız size gerekli açıklamayı toplantı yerinde yapacaklardır :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
teşekkürler.işin açıkcası orda tek başıma kalmaktan korkuodum.

Yemeyiz kimseyi korkma.... Canavarmıyız biz?....:queen::queen: Akşam akşam güldürdün... Sen şimdi yat.... Dinlen ... Yarın daha dinç gelirsin....:cat::cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sen yarın göreceğin kalabalıktan kork :mrgreen:çoşkuyu gör yanlız kalmaktan değil kaybolmaktan kork birine yapış bırakma ilk grup sürüşün belki hayatının en kalabalık grup sürüşü olacak :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst