Şehitlerimizi Anıyoruz,Teröre Lanet Ediyoruz! 28 Ekim İZMİR

Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
mitingsq6.jpg



Şehitlerimizi Anmak ve Türkiye’nin Bölünmez Bütünlüğünü Göstermek için 28 Ekim de İzmir Cumhuriyet Meydanında Toplanıyoruz !

Bizim için hiç düşünmeden canlarını veren aziz şehitlerimizi unutmadığımızı,unutmayacağımızı göstermek,birlik ve beraberliğimizi,tek vücut olduğumuzu bir kez daha gözler önüne sermek adına,şehitlerimizin anısına toplanıyoruz.
Türkiye’nin kanayan yarası olan terörü lanetlemek üzere buluşuyoruz…

Etnik kökenimiz ne olursa olsun,Türkiye sevdalıları olarak bu ülkede teröre yer olmadığını herkesin anlaması için elimizden geleni yapacağız.Gücümüzü,birlik ve beraberliğimizi göstermek için,Türkiye nin bölünmez bütünlüğüne dikkat çekmek amacıyla teröre tepkimizi haykırarak dile getireceğiz.
Motor tutkunları olarak,bu tür durumlardaki duyarlılığımızı bir kez daha gösterecek,hem şehitlerimizi anmış hemde motorcu = serseri düşüncesinin yanlışlığını bir kez daha gözler önüne sermiş olacak,motor tutkunları olarak ne kadar duyarlı ve bilinçli insanlar olduğumuzu göstereceğiz.

Cumhuriyet bayramından bir gün önce olan bu buluşma aynı zamanda Cumhuriyetimizin sonsuza kadar dimdik ayakta duracağını göstermek için iyi bir fırsat olacaktır.Kirli emellerle bu vatan üzerinden kendine pay çıkartmak,bu ülkeyi bölüp amaçlarına ulaşmak isteyenlere iyi bir cevap olacaktır..

Tüm duyarlı motorcu dostlarımızı bekliyoruz.
(Motorcu olmayanları da elbette..)


Buluşmadan sonra kortejle ufak bir tur atılacaktır.
Kortej Kuralları
- Motosiklet sürücü ve yolcuları kask takmak zorundadır.Kasksız sürücüler ve yolcular korteje alınmayacaktır.
- Buluşmamızın amacına uymayan herhangi bir şey bulundurulamaz(reklam afişleri,siyasi içerikli yazı ve resimler,uygunsuz materyaller vs.).
- Kortej için görevli arkadaşlar bulunacaktır,bu arkadaşlar düzeni sağlayacaktır.Görevli arkadaşların düzenlemeleri doğrultusunda hareket edilmelidir.
- Kesinlikle grubun sürüş hızına uyulmalıdır,aşırı hız ya da gereksiz hareketlerden kaçınılmalıdır.

Daha önce grup sürüşü yapmamış arkadaşlar lütfen grup sürüşü kurallarını gözden geçiriniz.

Yapacağımız bu anlamlı organizasyonun bize yakışır şekilde geçmesi için herkesin elinden geleni yapacağına inancımız tamdır.

Lütfen herkes bayrak getirmeyi unutmasın.

Program
* Cumhuriyet Meydanında Toplanma

* Saygı Duruşu Ardından İstiklal Marşı

* Atatürk Heykeline Çelenk Bırakma

* Kortej Olarak 1.Kordon da Tur

------------------------------------------------

Tarih : 28 Ekim 2007 Pazar

Yer : Cumhuriyet Meydanı Alsancak / İZMİR

Organizasyon saati değişmiştir.
Saat : 14:00

İzmir MT nin en geç 13:30 da orada olmasını rica ediyorum.O da en geç...


-----------------------------------------------
Organizasyon :

Yoğun katılımın olacağı ve medyanında haberdar edildiği bu buluşma MT ve MD tarafından ortaklaşa hazırlanmış olup tüm gruplara açıktır.Gerek diğer grup – siteler- gerekse bireysel olarak bütün motorcu kardeşlerimizi bekliyoruz.
Unutmayın ki bu bir grubun reklam işi ya da gösterisi değil,vefa borcumuzdur.Hepimizin sorumluluğudur…Kimin yaptığı değil,amaç önemlidir.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Tebrikler Tuncer böyle bir organizasyon yaptığın için.Md ve Mt nin ortaklaşa yapacağı bu organizasyona katılımın çok fazla olacağını düşünüyorum.

Pazar günü Konya da olacağımdan organizasyona katılamayacağım ama kalbim artçınız olacak.Şimdiden hepinize tüşekkür ediyorum.

Şehitlerimize Allahdan rahmet,Şehit ailelerine baş sağlığı diliyorum.Biz burada güvenle yaşıyorsak askerlerimizin sayesinde,şehitlerimizin sayesindedir.

Hepinize saygılar...
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
ben bir aksilik olmazsa oradayım...Haydi arkadaşlar gösterelim gücümüzü...

tüm sesimizle haykıralım...tüm dünyaya duyuralım,gösterelim kendimizi...

NE MUTLU TÜRKÜM DİYEBİLENE....!!!!
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
tüm motorları bayraklarla donatalım şehitlerimizin al kanıyla yapılmış bayraklarımız dalgalansın yer gök bizi dinlesin izlesin
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Tüm Türkiye'den bekliyoruz böyle haberleri volkan abiiii nerlerdesin abi bizde plan yapmalıyız artık yaklaşıyo tarih
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
VİPER bu işi bırakmaz halleder kesin üzerinde çalışıyordur hadi volkan göster kendini eskişehir yerinden oynasın
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Tebrikler MT İZMİR :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Haydi motorcular izmirde hepimiz elele.Sallansın bayraklar bu vatan hepimizin.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Tebrikler İzmir Mt.
Böylesine anlamlı bir organizasyona katılacak arkadaşlara şimdiden tşk. ederim. Umarım amacına ulaşan bir organizasyon olur.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Tebrikler İzmir Mt.
Böylesine anlamlı bir organizasyona katılacak arkadaşlara şimdiden tşk. ederim. Umarım amacına ulaşan bir organizasyon olur.
bu sadece birkaç ilin değil tüm türkiyenin meselesi TÜRKİYE MT organizasyonu amacına ulaşacaktır bu şekilde olmazsa olacak şekilde devam edeceğini ben kendi adıma garanti ediyorum gidenler bizim evlatlarımız, kardeşlerimiz,canlarımız, gidenler ana kuzuları, sevilenler, özlenenler, beklenenler :salut:ve gidenler terörün bitmesi için bize kanıyla İMZA bırakanlar bizde şimdilik sesimizle,bayrağımızla,terimizle deneyeceğiz
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
abi bende gelmek istiyorum ya izmirliyim ama ankaradayım olsun kalbim hep sizinle sevgili hemşerilerim tebrik ediyorum sizi.Bi ankaradan ses yok heralde kimse istemiyo koskoca ankara da
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
pro yu biraz sallayın halleder o bırakmaz sizi boş çalışıyordur gizliden
sihirli kelimeyi söyleyin ona gelir sihirli kelime; KIZLARDA GELECEK
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
abi bende gelmek istiyorum ya izmirliyim ama ankaradayım olsun kalbim hep sizinle sevgili hemşerilerim tebrik ediyorum sizi.Bi ankaradan ses yok heralde kimse istemiyo koskoca ankara da

Ankarada da mutlaka olucak.... Acele etmeyin... Planlıyorlardır... Geçen ki korteji bilenler hak vericektir... Gerçekten organize etmek güç... O kadar çok katılım oluyor ki....:cat:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
meydana sığmayacak kadar kalabalık bir katılım olması dileğiyle bende orda olacağım.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Sonunda gerekli düzenlemeler bitti demek çok sevindim. Bize yakışan şekilde bir katılım gösterileceğine eminim. Emeği geçenlere teşekkürler.
Orda olacağım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst