Şehitlerimizi Anıyoruz,Teröre Lanet Ediyoruz! 28 Ekim İZMİR

Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Hava güzel olacak. Motorlarımız, üstümüz başımız da temiz olmalı. Motorları bağırtmak, azdırmak yok. Karımı da alıyorum arkama. Diğer motorcu tanıdıklara da duyuruyorum, siz de insanlara haber verin..

Türkiye için artık birileri birşeyler yapmalı..
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
tabiiki orada olacağım...
Tuncer bana düşecek b görev var mı? Haber bekliyorum ;)
 
Katılım
30 Ağu 2007
Mesajlar
98
motorum serviste ama bi şekilde bende orada olacağım... görevli lazım gerekli elimden geleni yaparım...
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
52
dostlarım ben gelemicem neden derseniz biliyorsuz yani hepiniz değil ama bir kısmınız annem rahatsız hemde hastalığı çok ciddi boyutta ama kalp en ve ruhen sizlerleyim ye sizleri bu davranışınızdan dolayııda tebrik eder yürekten alkışklarım
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Korteje katılacakların dikkatine.
Organizasyon saati değişmiştir.

Saat : 14:00
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Tuncerim

mükemmel bir organizasyon sağolasın...

Bir mani durum olmazsa orada olacağım...

:cat:
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
merhaba sevgili arkadaşlar. uzun bir süredir ayrı kaldım sizlerden. bu etkinlikte aranızda olmak hainlere ne kadar kararlı, birbirine bağlı ve kalabalık olduğumuzu göstermemiz lazım. tuncercim yapılacak işler varsa bende görev alabilirim. senden haber bekliyorum. elimden geleni yapmaya hazırım. tüm arkadaşlarıma (mt izmire) saygılar...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
arkadaşlar saat değişikliği olmuş görüştüklerinize mutlaka iletin.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Teşekkürler arkadaşlar..Hepimizin yüreğine sağlık.

Bu gün yaptığım görüşmeler;

Medya Grupları
Hürriyet,Kanal D ve diğer kanal ve gazeteleri için Doğan Grubu ile görüştüm.

Ege TV ile görüştüm
Bu medya grupları orada bulunacaklar,gerek yazılı gerek görsel basında habere yer verilecek.

(Show grubu ile görüşmeye gidecektim ancak vakit kalmadı,ona daha sonra uğrayacağım).

Kurye Gruplar

Hedef Ecza Deposu (yaklaşık 40 motor civarı katılım olacak buradan)

AS Ecza Deposu (Yaklaşık 30-40 motor arası katılım gerçekleşecek )

Selçuk Ecza Deposu (Burada ufak bir pürüz çıktı,ancak yinede katılım olacaktır,yukardaki sayılara yakın katılım olacaktır)

Moto Kurye (20 motor civarı katılım olması bekleniyor)

C&C Kurye (Kurye firmasının sahibi öğrendiğime göre başka bir gün sadece kendi şirketi olarak bir kortej yapma düşüncesinde,pek sıcak yaklaştığını söyleyemeyeceğim.Ancak katılımın yine de olacağına inanıyorum).

Bunların haricinde başka yollardan bireysel ve grupsal olarak katılımı arttırmak amaçlı girişimlerde bulundum.

Bu günkü girişimlerimden sonra katılımın oldukça yüksek olacağına şüphem kalmadı,herkes elinden geldiğince yardımcı olmak istiyor,herkes bu konuda duyarlı...

Önemli not:
Emniyet ile sabah yaptığım görüşmede saatin 14:00 a alınmasını rica ettiler.O saatte müsait olacakmış meydan.Bu yüzden ilk verdiğimiz saat (ki bu da emniyetle görüşülmüştü ama sonradan aksilik çıkmış,neyse) değil saat 14:00 da başlayacak eylem.
İzmir MT ve MT den diğer dostların katılım konusunda bir ricam var,görev dağılımı yapacağım.Bazı konularda yardıma ihtiyacım var,gerek eylem alanının kalabalıklığı gerekse kortej oldukça büyük olacak.Bu sebepten İzmir MT den katılımın bir saat önce olmasını rica ediyorum,tabi daha erken gelen olursa da olur.Ben oldukça erken gideceğim ayarlamam gereken işlerden dolayı.
 
Katılım
26 Eki 2007
Mesajlar
1
Bizde Oradayız...

Motor kullanıcısı veya yaya yada otomobil sürücüsü olalım,farketmez ama öncelikle ,insanız ve tepkiliyiz...Şehitlerimiz için; Orada olacağız..

Görüşmek üzere...
 
Katılım
24 Eyl 2007
Mesajlar
81
bende kesin ordayım çünkü.zaten kendim ksk li oldugunm için ben de ordayım işallah srnsuz geçer.şehitlerin bize ihtiyacı var
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
FORRAP ellerine sağlık,,böyle güzel ve anlamlı bir organizasyonu,biz motorculara yakışır şekilde yapacağız..
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
forrap bu saat değişikliği iyi olmadı aslında..ben de canı gönülden gelmek istiyordum..saat 12.30 dayken hadi biraz daha zaman ayırıp çalışma saatine kadar bişeyler yaparım diye ümit ederken,saat 14.00 a alınınca durum daha da değişiyor benim için.

pazar günü 16.00 da mesai de olmam gerekiyor..saat 14.00 da başlıycak olan kortej için çok az sınırlı sürem olucak gibi...ama yine de 5 dakikalığına da olsa gelicem..hiç olmazsa o engin coşkuyu bi göreyim istiyorum...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Teşekkürler arkadaşlar.Herkesin yüreğine sağlık...

Özgür,valla saat değişikliliği istemekle alakalı değil,emniyetten maalesef ki bu saat verildi,hoş 12:30 da onlar tarafından uygun denmişti ama sonra arayıp (bu gün öğlen arayıp saat değişikliliğini bildirdiler) 14:00 gibi yapmamızı istediler.Ama toplanma 13:30 gibi olacak Özgürüm,yani en kötü ihtimal 14:00 da başlasa zaten 4 saatlik bir eylem değil,sanıyorum ki sonuna kadar kalabilirsin (ortalama 40 dakika gibi bir süre ancak sürer,olay uzun uzadıya bir şey değil,tepkimizi göstermek maksat).Tabi devamında toplu olarak başka yere gidebiliriz (şehitlik gibi) o kesin değil henüz.Sen sıkma canını,zaman olayı bir şekilde hallolur :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst