Teşekkürler arkadaşlar..Hepimizin yüreğine sağlık.
Bu gün yaptığım görüşmeler;
Medya Grupları
Hürriyet,Kanal D ve diğer kanal ve gazeteleri için Doğan Grubu ile görüştüm.
Ege TV ile görüştüm
Bu medya grupları orada bulunacaklar,gerek yazılı gerek görsel basında habere yer verilecek.
(Show grubu ile görüşmeye gidecektim ancak vakit kalmadı,ona daha sonra uğrayacağım).
Kurye Gruplar
Hedef Ecza Deposu (yaklaşık 40 motor civarı katılım olacak buradan)
AS Ecza Deposu (Yaklaşık 30-40 motor arası katılım gerçekleşecek )
Selçuk Ecza Deposu (Burada ufak bir pürüz çıktı,ancak yinede katılım olacaktır,yukardaki sayılara yakın katılım olacaktır)
Moto Kurye (20 motor civarı katılım olması bekleniyor)
C&C Kurye (Kurye firmasının sahibi öğrendiğime göre başka bir gün sadece kendi şirketi olarak bir kortej yapma düşüncesinde,pek sıcak yaklaştığını söyleyemeyeceğim.Ancak katılımın yine de olacağına inanıyorum).
Bunların haricinde başka yollardan bireysel ve grupsal olarak katılımı arttırmak amaçlı girişimlerde bulundum.
Bu günkü girişimlerimden sonra katılımın oldukça yüksek olacağına şüphem kalmadı,herkes elinden geldiğince yardımcı olmak istiyor,herkes bu konuda duyarlı...
Önemli not:
Emniyet ile sabah yaptığım görüşmede saatin 14:00 a alınmasını rica ettiler.O saatte müsait olacakmış meydan.Bu yüzden ilk verdiğimiz saat (ki bu da emniyetle görüşülmüştü ama sonradan aksilik çıkmış,neyse) değil saat 14:00 da başlayacak eylem.
İzmir MT ve MT den diğer dostların katılım konusunda bir ricam var,görev dağılımı yapacağım.Bazı konularda yardıma ihtiyacım var,gerek eylem alanının kalabalıklığı gerekse kortej oldukça büyük olacak.Bu sebepten İzmir MT den katılımın bir saat önce olmasını rica ediyorum,tabi daha erken gelen olursa da olur.Ben oldukça erken gideceğim ayarlamam gereken işlerden dolayı.