scooturda kayışla en uzun km

Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
arkadaslar her aldıgım motorda kısa km lerde kayıs koparıyorum.bendemı bısey var motorlardamı anlamadım.aranızda kayıs koparmadan uzun km yapan arkadaslar nekadar mesafe yaptıgını bıde motorunun markasını yazabılırmı.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
arkadaslar her aldıgım motorda kısa km lerde kayıs koparıyorum.bendemı bısey var motorlardamı anlamadım.aranızda kayıs koparmadan uzun km yapan arkadaslar nekadar mesafe yaptıgını bıde motorunun markasını yazabılırmı.

sen mi koparıyorsun? motor mu? :bounce:
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
289
malossi kayış bulabilirsen motoruna uygun onu takabilirsin 15-20 bin götürür...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
modial 151 rs ile 13 000 km gittim,çanura da girdim ormanda rallide yaptım,bana mısın demedi,zaman zaman patinaj yaptırdıgımda oldu ama kopmadı ben degiştirdim,yol kalmayayım diye sonra 17000 de sattım.
daha da gidermiş ama
bi bak istersen.
http://www.motosiklet.net/forum/gezi-yazilari/25247-tekrar-enduro-cu-birol-ve-cihan.html
http://www.motosiklet.net/forum/gezi-yazilari/27049-yalova-delmece-yaylasinda-kros.html
150 zat bilem çektim tam 120 km bursadan istanbula
http://www.motosiklet.net/forum/gezi-yazilari/23677-uludag-macerasi.html
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
asya as 125 t motorumda ki kayışı 9800 km kullandım problem çıkmamıştı ama ne olur neolmaz diye değiştirmiştim
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
umranıyede malagutı motora gıttım (ıtalyan) ordakı kayıslar uymadı.kayıs 150 ytl ydı alacaktım ama olmadı.
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
51
Motosikleti
Honda NT1100
honda sh 150 ile 22000 gittim kopmadan değiştirdim. kinetic le 27000 yapmıştım kopmamıştı ama kopmadan beter olmuştu. şimdi sym hd 200 var 6000 oldu ama kalkerken kayış hatta balata istiyorum der gibi kalkıyor.

kayış ömrünü kısaltan ise çok durup kalkmak hele 2 kişi helede rampaysa çok fena.
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
aprilia leonardomun kayışını 30.000 bakımında aşınmaya başladığını düşündüğüm için değiştirdim...motosikletimi çok sert ve seri sürmememin bunda payı büyüktür...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst