- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 2,748
- Konu Yazar
- #1
kalktık sabahın 5,30 da ne o yaylaya gidicez ne güzel hemde kros motorları ile 7,45 de emre,ugur ve ben vardık pendik iskelesine baktık 10 tane kros motor emre geri döndü ne kadar gel desemde beni dinlemedi evine geri döndü.girdik içeri o da ne 10 tane kros benim motorda bunların yanına yakışmıştı tabi
feribotta muhabbet ettikten sonra gemi gelmişti yalovaya ve biz erkenden motorların başına geçmiştik.

ilk arızayı beyaz kros vermişti motor çalışmıyordu bir süre sonra çalıştı ve yola devam ettik.


doyum lokantasında ihtiyaçlarımızı karşıladıktan sonra benzin aldık ve delmece yaylasına dogru yola çıktık.













yola devamsonra bi baktık yolda kar,buz var hemen tekrar bi fotograf çekmek için mola verdik,























Çamura bulanmak gezel ve zevkliydi.
feribotta muhabbet ettikten sonra gemi gelmişti yalovaya ve biz erkenden motorların başına geçmiştik.

ilk arızayı beyaz kros vermişti motor çalışmıyordu bir süre sonra çalıştı ve yola devam ettik.


doyum lokantasında ihtiyaçlarımızı karşıladıktan sonra benzin aldık ve delmece yaylasına dogru yola çıktık.













yola devamsonra bi baktık yolda kar,buz var hemen tekrar bi fotograf çekmek için mola verdik,























Çamura bulanmak gezel ve zevkliydi.