Yalova Delmece Yaylasinda Kros.

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
kalktık sabahın 5,30 da ne o yaylaya gidicez ne güzel hemde kros motorları ile 7,45 de emre,ugur ve ben vardık pendik iskelesine baktık 10 tane kros motor emre geri döndü ne kadar gel desemde beni dinlemedi evine geri döndü.girdik içeri o da ne 10 tane kros benim motorda bunların yanına yakışmıştı tabi
feribotta muhabbet ettikten sonra gemi gelmişti yalovaya ve biz erkenden motorların başına geçmiştik.

ilk arızayı beyaz kros vermişti motor çalışmıyordu bir süre sonra çalıştı ve yola devam ettik.


doyum lokantasında ihtiyaçlarımızı karşıladıktan sonra benzin aldık ve delmece yaylasına dogru yola çıktık.














yola devamsonra bi baktık yolda kar,buz var hemen tekrar bi fotograf çekmek için mola verdik,























Çamura bulanmak gezel ve zevkliydi.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Ellerinize sağlık. Ama size acilen bir cross motor lazım. Selamlar.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
güzel gezi olmuş hava şartları size kıyak yapmış paylaşımınız için saolun
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
guzel gezi olmus ama gunun konusu scooter 151 rs, helal Cihan sana... crosslardan eksik yanin kalmamis...:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
iş motorda degil zaten üstündeki babayigitte,ama bazen beni kızdırıyo,bazende o kadar güzel yerlere getiriyorki,sormayın.
evet günün kırgırı ben oldum ilk toplandıgımızda bana dediler cihan sen scooterle mi gircen bizim girdigimiz yerler dediler,evet ne olmuş girmezmi dedim güldüler olsun dedim ben bildigimi okurum size yetişmeye çalışırım dedim.
çamurlu yola girdikten sonra baktım tek tek durmaya başladılar krosun biri balata sıyırdı birinin tekeri çamurla doldu,ne oldu krosa yolda kaldı.tabi ben herkezden önce yaylaya vardımya millet gelince helel sana cihan dediler.
sonra baktık 3 kros ve 1150 bmw gelmiyo,mustafa dedi ben yardıma gidiyorum bende geliyorum dedim mehmet abi cihan sen gitme şimdi sen gidip bmw yi kurtarırsan rezil oluruz dedi tabi gene herkez kahkahaya boguldu,gidicem abi dedim belki çekmek icab eder felen.:)
gittik baktık motorun biri gitmiyo bmw nin sahibi, de aydın abi motorunu temizliyo çamurdan 5 metre sonra gene çamurlancak bende olsam bende temizlerim.sonra dedim abi ben geldim,gene gülmekten geçilmedi,ne oluyo abi ya dedim olum sen scooter le bizi mi kurtarcan dediler olmaz mı dedim ,aydın abi de hemen söylendi cihan sen o scooterle benim motoru çekersen ben bu motoru burda yalkarım dedi,rezil olmaktan sa motora binmem dedi.gene herkez gülmekten yerlerde.:) tabi sonra balatası sıyıran motoru 1150 bmw çakti bırakmadılar bana ben çekiyim.
ama gerçekten yaptıgım gezilerden en güzeli buydu.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
iş motorda degil zaten üstündeki babayigitte,ama bazen beni kızdırıyo,bazende o kadar güzel yerlere getiriyorki,sormayın.
evet günün kırgırı ben oldum ilk toplandıgımızda bana dediler cihan sen scooterle mi gircen bizim girdigimiz yerler dediler,evet ne olmuş girmezmi dedim güldüler olsun dedim ben bildigimi okurum size yetişmeye çalışırım dedim.
çamurlu yola girdikten sonra baktım tek tek durmaya başladılar krosun biri balata sıyırdı birinin tekeri çamurla doldu,ne oldu krosa yolda kaldı.tabi ben herkezden önce yaylaya vardımya millet gelince helel sana cihan dediler.
sonra baktık 3 kros ve 1150 bmw gelmiyo,mustafa dedi ben yardıma gidiyorum bende geliyorum dedim mehmet abi cihan sen gitme şimdi sen gidip bmw yi kurtarırsan rezil oluruz dedi tabi gene herkez kahkahaya boguldu,gidicem abi dedim belki çekmek icab eder felen.:)
gittik baktık motorun biri gitmiyo bmw nin sahibi, de aydın abi motorunu temizliyo çamurdan 5 metre sonra gene çamurlancak bende olsam bende temizlerim.sonra dedim abi ben geldim,gene gülmekten geçilmedi,ne oluyo abi ya dedim olum sen scooter le bizi mi kurtarcan dediler olmaz mı dedim ,aydın abi de hemen söylendi cihan sen o scooterle benim motoru çekersen ben bu motoru burda yalkarım dedi,rezil olmaktan sa motora binmem dedi.gene herkez gülmekten yerlerde.:) tabi sonra balatası sıyıran motoru 1150 bmw çakti bırakmadılar bana ben çekiyim.
ama gerçekten yaptıgım gezilerden en güzeli buydu.

Hocam sana cbf 150 az gelir sana bir enduro lazım.2 el bir honda xl200 bak derim :)
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
güzel eğlenmişsiniz walla, motorunuza ve sizlere sağlık :)

bu arada resimlerde en çok scooter dikkat çekio,
kim demiş scooter ilgi çekmeyen motor tarzı diye :mrgreen:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
çok güzel bata çıka gitmişsiniz....cihanı ve mondi yi ttebrik ederrim.cesaret örneği valla
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Tüm motorlar ve sürücüleri hünerlerini göstermiş. Mekan da oldukça uygun bu işe. Keyfini çıkartmışsınız.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
anlaşılan 151 rs olmasaymış işiniz zormuş ben anlamadım zaten şo 151 rs yi paylaşım için teşekkürler
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
su icinde enduro ruhu olan arkadaş ta katılmıs geziye scooter le :)
Valla bırakın racing falan hayat bufur işte tebrikler arkadaşlar daha güzel geziler bekliyoruz...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst