arkadaslar her aldıgım motorda kısa km lerde kayıs koparıyorum.bendemı bısey var motorlardamı anlamadım.aranızda kayıs koparmadan uzun km yapan arkadaslar nekadar mesafe yaptıgını bıde motorunun markasını yazabılırmı.
sen mi koparıyorsun? motor mu? :bounce:
çok mu yükleniyorsun acaba motora..:silent:..
Honda activa 28000km de koptu..servis normalde 24000de değiştiriyor..