taktığın kaskı, sıcaklarda giydiğin korumalı montunu,,dizliğini,gözlüğünü vs. ful korumalarını sanki onlara hava atmak için ,takıldığını ve aksesuar olduğunu düşündükleri için böyle yaklaşımlarda bulunuyor olsalar gerek
aynı durumlar bir çok motosever arkadaşımızın başına gelen şeyler
neden???? motosiklete hiç sıcak bakmamışki herif , üzerine binmemişki merak edip öğrenmemiş ilgi alanı dışında kalan şeyler , ona göre motosiklet şeytan işi

bir şekilde bulaşmamışki bir yerlerden bu heves , ot gelmiş ot gidiyor herkezide kendi gibi ot sanıyor
boş ver dostum sen kendi güvenliğin için içindeki şevkini kırma aynen ful korumaya devam , bırak kıçıyla gülsün millet , bırak motürün tepesinde palyaço gibi görün , bırak her yanın sıcaktan vıcık vıcık olsun , bunların karşılığını bir gün alacağını , önce ben sonra burada bulunan tüm motosiklet dostu herkez biliyor buda yeter
ayrıca olumsuzluk başgösteren bu gibi durumların dışında , güzel şeylerde yaşanmıyor değil , eski motür kullanıcısı yaşlı 65, yaşlarında bir bey amca ışıklarda durduğum sırada , öylece beni dikkatlice süzdü
gideceğim 40 km ... fakat sanki beni kutuplara gidiyormuşum gibi bakıyor ve dediki ....
ah ulem bizim zamanımızda böyle şeyler nerdeeeee , afferim evladım bak ne güzel çok güzel çok güzel diye diye ayrıldı yanımdan yürüdü gitti ,
bu gurur verilecek bir tablo değildir , motosiklet sürüyorsan kendi güvenliğin için olması gerekendir , korumalar aksesuar, gösteriş malzemesi , kıyafeti değildir ..
birde konu dışı olacak ama anlatmaya çalıştığım tarz insanların dışında ayrıca büyük gösterişli heybetli, görünen iri kıyım makinaları motür , diğerlerine , mobilet muamelesi yapanlar var buda başka bir tartışma konusu :cherry:
artık ruh halimize kalmış

alaylı yaklaşana koruma ekipmanlarının faydasını anlatmaya mı kalkarız , yoksa herife bödösleme dalarmıyız orasını bilemem gari

şaka şaka :cherry::queen:
---------- Post added at 09:43 ---------- Previous post was at 09:38 ----------
Aynı şeyi bana da söylerlerdi,bu sıcakta scooter için mont mu giyilirmiş,kask mı takılırmış vs... Ben de onlara şunu soruyorum yürürken ayağın takılıp düştüğünde yaralanıyorsun da en az 20-30 km ile gittiğin motosiklet ile düşünce mi yaralanmıyorsun ?
Bunlara gülüp geçmek lazım,cehalet başa bela çünkü...
aynen sevgili uğur haklısın dostum fakat ne varki her zaman aynı pisikolojide olmuyor insan dimi ? bazen insanın canını sıkabiliyor uffacık şeyler
insanların konuyla ilgili cehaletine kızıyorsun, fakat peoblem tek bu olsa keşke , yollarda daki kocaman araçların cehaleti üzmeklede kalmıyor insanı.....