scooter kulak takozu değiştirme (resimli)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar ben kanuni hussar kullanıcısıyım 2 el aldım çok memnunum

ufak tefek yıpranan parçalar harici çok şükür sorun çıkartmıyo

motorumun kulak takozunu değiştirmek için kanuni servisine gittim işçilik dahil 50 ytl istediler bende elim yatkın olduğu için kendim değiştirdim..

takoz tanesi: 2,5 ytl
çektirme: 24ytl
işçilik: 1 çikolatalı gofret:p

aldığım çektirme ve takozlar işime çok yaradı..


motorun amortisörünü ve kulak milini çıkardım..


eski takozun üstüne yenisini koyup araya 17 numara anahtar sıkıştırdım basladım çektirmeyi sıkmaya..


takozu değiştiriken başka açıdan fotoğrafı..



değişen takozun hali berbat..

kendi motorumun kendi ustasıyım alet edevat tam olsa kendi tamirhanemi acarım..
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
bencede bravo,basit bir işlem olduğunu basit bir biçimde anlatmışsın,zaman ayırıp burada paylaşmışsın ::biggrinn
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Alinda kendin yap kendin tamir et daha degerli olur hem birseyler katmış olursun cok guzel cevrende de varsa karını artırıp iki cikolata iki goftere yapıpı hem hayır doğası alir hemde ağzınız tatlanır ellerine saglik cok guzel olmus.
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
bnde kendim degsmiştim cektirmeyle 30sn degiştirebiliyosun ama biz tek tarafa oturtamadık cektirmeyi cekiç tornavidayla 45 dakkada soktuk:p:p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
valla helal olsun ne diyim o aleti aldıgın yere gotur bu deılmıs abı beım aradıgım de kusura bakma de gerı ver 25 ytl tekrar gerı donsun işte =)
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
vaay bu racing scooter olan dimi :queen: :queen: :queen: helal blue. ellerine sağlık.belki ilerde ben de değiştiririm bilgim oldu çok saol :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sagolun arkidişler aslında çektirmeyi abi bu değilmiş al bunu paramı geri ver demek aklıma geldi ama aldığım çektirmenin fiyat listesi mart 2004 e aitti belki suan 100 ytl olmuştur olsun en azından bidaha lazım olursa kullanırım takım sandığında yerini aldı..

antalyadayım adım kerem yaşım 24 gofrete aldanıp çocuk sanmayın..

ayrıca hussar stock engine
sadece dış grenajı modifiyeli eski sahibi yaptırmış banada keyfini sürmek kalıyo

racing havası katılmış..

tüm mt ailesine teşekkürler daha yorumlarınızı bekliyorum..
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
7
bravo eline sağlık kardeş.bende bu forumda yeniyim motorun MondialRS151 2.el aldım memnunum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorun saplaması ve kulaklarının arasındaki takozu değiştirdim
bütün motorlarda vardır resimlere dikkatli bakarsan mete abüü..
motorun kulaklarına gelen darbe ve titreşimleri azaltıyor..
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
06Blue bravo valla :) ya ben anlamiyom bu makınların kendı servıslerı ne boyle en basıt seyden bu kadar işcilik alıyorlar anlmadım ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
soyguncu olm onlar bizim milleti nerden kazıklıcaz diye düşünüyolar

2,5 ytl lik takoza 5 ytl diyo
2 adet takoz+ 40 ytl de işçilik istiyo= 50 ytl
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Valla dogru dıyorsun bılhassa buyuk Il lerde sorun bu :) Buldugunu yolma benım servısten Allah razı olsun yaa ne istersem yapıyorlar geri çevirmiyorlar ilgileniyorlar hıcde işçilik faşan almıyorlar.Düzce Asya Motor a teşekkürler burdan.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst