Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 29 Ara 2007
- Mesajlar
- 2,819
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar ben kanuni hussar kullanıcısıyım 2 el aldım çok memnunum
ufak tefek yıpranan parçalar harici çok şükür sorun çıkartmıyo
motorumun kulak takozunu değiştirmek için kanuni servisine gittim işçilik dahil 50 ytl istediler bende elim yatkın olduğu için kendim değiştirdim..
takoz tanesi: 2,5 ytl
çektirme: 24ytl
işçilik: 1 çikolatalı gofret
aldığım çektirme ve takozlar işime çok yaradı..
motorun amortisörünü ve kulak milini çıkardım..
eski takozun üstüne yenisini koyup araya 17 numara anahtar sıkıştırdım basladım çektirmeyi sıkmaya..
takozu değiştiriken başka açıdan fotoğrafı..
değişen takozun hali berbat..
kendi motorumun kendi ustasıyım alet edevat tam olsa kendi tamirhanemi acarım..
ufak tefek yıpranan parçalar harici çok şükür sorun çıkartmıyo
motorumun kulak takozunu değiştirmek için kanuni servisine gittim işçilik dahil 50 ytl istediler bende elim yatkın olduğu için kendim değiştirdim..
takoz tanesi: 2,5 ytl
çektirme: 24ytl
işçilik: 1 çikolatalı gofret
aldığım çektirme ve takozlar işime çok yaradı..
motorun amortisörünü ve kulak milini çıkardım..
eski takozun üstüne yenisini koyup araya 17 numara anahtar sıkıştırdım basladım çektirmeyi sıkmaya..
takozu değiştiriken başka açıdan fotoğrafı..
değişen takozun hali berbat..kendi motorumun kendi ustasıyım alet edevat tam olsa kendi tamirhanemi acarım..