Scooter Almayı Planladım (içeri Bak)

Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
29
kymco 125 ler gy6 çin motoru kullanır /piaggio fly 100 ler gibi....mesela.... tps li (tps throttle positioning sensor dür ayrıca ne olduğunu merak edersen anlatırım) işkembe de çorbacida bulunur cehalet yapma...bu sırada 125 serisi agility üzerinde made in china stickerı ile gelir bu da iki....kendin çinko biniyorsun diye marka fan lığı yapma biz de bindik çinko ya...sallama senin gibi bu işten anlamayanların işi bu da üç....millete 2000 lira ile gaz vermeyin kalitesiz mal aldırmayın bu da dört...
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
806
çin malı almayında... yoksa her gidişinizde bir parçası dağılır.. innova öneririm ya da pcx

2000 TL ye PCX zor alınır bence.. :) Şu an sıfırı 5.450 PCX'in ha ikinci el 4000 e bulunur ve alınabilirse tavsiye ederim gerçekten 1 aralıktan bu yana siyah PCX le 570 km kadar babamın gri PCX iyile de 90 km kadar yaptım sıkıntı hiç olmadı şu ana kadar.. Ama malum scooter biraz yorar adamı.. :)
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
suzuki an 125 de alınabilir bugün aklıma geldi.
activa çok sağlam kaya gibi ok ama suzuki an125 de kullandım çok rahat ve seriydi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst