Scooter Almayı Planladım (içeri Bak)

Katılım
5 Ocak 2012
Mesajlar
13
Merhaba daha önceden konu açmıştım Cbr 125 alıcma diye ama malesef ayagım tam yetiyor ama üstünde biraz garip duruyorum :) Anlaayan anladı :)
1,58 Boyundayım Scooter almak istiyorum ve Hergün 67 km gidecek bişe olursa süper . Sizden Scooter Önermedinizi istiyorum Max bütçe 2.000 TL
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2011
Mesajlar
813
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
67 km.az bir yol degil benzin yetistiremezsin heleki cinli olursa tavsiyem cup tarzi almandan yana kymco'nun cup'lari cok kaliteli.
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
743
2.el honda activa öneririm piyasası 2-3 bin tl arası değişiyor temizlerleri.. bir depo 6 litre alıyor ortalama 180 km yaparsın bir depodan
 
Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
363
Ben de ilk mesajı okuyunca Activa dedim madem yol yapacaksın çinliye bulaşma, Activa gayet güzel sessiz ve konforlu bir motor ve çok az yakıyor...
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
1,58 boya cup gider. Ayrıca mondialde tam otomatik cup larvar. Düşünürsen.
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
kymco agility 125 vereceğiniz paranın tam karşılığını alırsınız üstüne hondayla neredeyse aynı kalitede
 

_w_

Katılım
31 May 2009
Mesajlar
615
çin malı almayında... yoksa her gidişinizde bir parçası dağılır.. innova öneririm ya da pcx
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Artık al da sen de rahatla bizde rahatlayalım :)
 
Katılım
6 Ocak 2012
Mesajlar
266
Bütçeni biraz büyült 0 yada 0'a yakın Honda Spacy al 10 yıl sür, 100km 9-10TL yakıyor, sorunsuz, arızasız gider gelirsin. Zaten Honda, çok fazla bişey yazmaya gerek yok. 2000TL verip çinli motor alırsan, 2 yılda 2000TL'de arızasına ödersin yollarda rezil olduğunla kalırsın.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
2000 tl ye pek secenek yok

jopon alsanda o fiyata döküntüsünü bulursun yani cinliden pek bir farkı olmaz .onun için scooter yerine çelik cup al daha iyi
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1,269
"Çin almayın , çin dağılır , çin çok yakar , çine para verme"

Tükenmediniz... :farao:
 
Katılım
24 Eyl 2008
Mesajlar
26
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum bu kadar uzun yol alacaksan sakın sakın çinlilere yaklasma bunun yazı var kısı var ! yazın hararet yapar kısın mars basmaz çinli öyle böyle yolda koyar... arkadasların dedigi gibi 2.el honda scooterlarla ilgilen ve temiz az kullanılmıs bi tane edin derim.. no china yes japon
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
2 kişi çok binmeyeceksen ve hız ve gösteriş merakın yoksa illa da scooter istiyorsan honda activa öneririm. günde
bazen 100 km şehiriçi dur kalk trafikte kullandığım oldu.günde belki 50- 60 kere kontak kapatıp çalıştırıldı.
karda da bindim aşırı sıcaklarda bindim. bana mısın demedi.

+ ları
her tarafı demir olduğu için ufak kazalarda masrafı düşük.

yassı bir egzoza sahip. çinli scooterlardaki gibi zamanla düşecek ağır bir egzozu yok.

jantları sac olduğu için eğilir bükülür ama kolay kolay kırılmaz.

parçası bol ve ucuz.

motoru ve mekaniği sağlam

titreşim az

konforlu.

lastik değiştirmek kolay ve zevkli

- leri
kampana ön fren ( yavaş bir motor olduğu için çok da sıkıntı değil bence)

- biraz yavaş

- 6volt farlar çok güçlü değil ve kornası çok zayıf.

- lastikler tubeless değil şamrelli (jantıyla beraber yedek lastik bulundurabilirsin)


-
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
29
Kymco 125 has be has çin...en uygunu sana honda cub innova activa bile lüks o bütçeye, uzun vadede innova en iyisi...2000 butçeye temiz spacy olmaz hele pcx hiç olmaz anlamsiz önerilere bakma....2000 lira ile fiyat performans en iyi ürün bulursan honda cub dir gerisi boş....eski kasa temiz cub 90 bile olur...2000 lira ile ne cb serisi düşünüyorsun sanki mucizemi yaratacaksın ne kadar ekmek o kadar köfte...ya da çalış parani topla öyle al 2000 e iyi bir bisiklet bile alınamıyor şu devirde gerçekçi olalım...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst