- Katılım
- 13 Ocak 2008
- Mesajlar
- 1,903
2. el temiz beatlerde 1500 den baslıyor
calıstıgım yerde dıyosun zaten adamlar motoru afedersiniz eşek gıbı kullanmıstır rodajını falan duzgun tamamlamamıstır bu yuzden 80 i gecmemesı normal rodajı duzgun tamamlayıp ondan sonra eşek gıbı kullanılır bıde benzını shell den alıncada cok farkedıyo tabiki motor bellı bıyerden sonra gıtmez cunkı 100cc ve beygırı torku bellı bu yuzden 90 dan yukarı beklememek lazım enıstem eskı ankara yolunda 100 yaptıgını soyledı tek kısı motor patıyacak gıbı oldu dıyo :mrgreen:
Sanmıyorum sürekli kullandığım bir motor tabi eski çalıştığım yerde 4 adet wardı.
şimdikinde ise 1 hep 10.000 üstü ve 80den yukarı çıkamadım.
düz yoldan ziyade eyimli yolda bile çıkamadım.
sanki bayır aşağı bassan bile bir yerden sonra tutan bir şey war motoru.
calıstıgım yerde dıyosun zaten adamlar motoru afedersiniz eşek gıbı kullanmıstır rodajını falan duzgun tamamlamamıstır bu yuzden 80 i gecmemesı normal rodajı duzgun tamamlayıp ondan sonra eşek gıbı kullanılır bıde benzını shell den alıncada cok farkedıyo tabiki motor bellı bıyerden sonra gıtmez cunkı 100cc ve beygırı torku bellı bu yuzden 90 dan yukarı beklememek lazım enıstem eskı ankara yolunda 100 yaptıgını soyledı tek kısı motor patıyacak gıbı oldu dıyo :mrgreen:
Son düzenleme: