scooter alacagım ılk kez motosıkletle tanısacagım

Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
15
arkadaslar ılk kez motosıklet alacagım scooter ıyı bır secımmı sızce yardımcı olurmusunuz.tesekkur edıyorum
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
396
Yamaha bws 100 seni kesinlikle tatmin edebilecek bir motor 2 zamanlıdır birazcık yakar ama hakkını verir motorunda kesinlikle arıza yapmaz 4 zamanlı 150 200 cclik scooterlara göre muthiş br kalkışı vardır düzde 100 km ye kadar çıkar :)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
15
tesekkur ederım zaten yas 34 u gecınce daha yavas ve tehlıkesı az olan motorlara yonelık baslangıc yapmalıyım sanırım bugun bır motosıklet satıcısına gıttıgımde bana 150 dylan honda tavsıye ettı nasıl sızce
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
396
150 dylan da güzel dir sitede kullanan arkadaşlar var onlarada sor istersen dylanda tavsiye edebileceğim bir modeldir oturaklı hoş bir scooter dır :)
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
arkadasım bws 2 zamanlı bı devırde 2 zamanlı alınmaz sen 4 zamanlıya bak alternatifler cok eger cınlı ıstersen ama sana tercıhım japondur honda beat tam yenı baslayacaklar ıcın 100cc 90-95 kmh max hız yapar
suzukı an125 0 ı 2.200 e kadar dustu sıddetle tavsıye ederım gıdıpte cınlı alıcagına 300-400 ytl fazla verıp suzukı alabılırsın bws alma yakıttan cok sıkayet edersın helekı benzının lıtresının 3,50 ye yaklastıgı sıralarda bıde motorun ömrüde 4t ye gore kısa olur her benzın aldıgında benzın deposuna yag koymak sıkıcı gelmez mi?
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Dylan'in seni uzmeyecegine eminim , bence ilk secimin Dylan olmali. Celil arkadasimizin'da soyledigi gibi Honda Dylan kullanicilarin oldugu topic'i takip edebilirsin sonrasinda karar sana kalmis , aramiza hos geldin kalici ve katilimci olman dilekleri ile :rendeer:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
148
sanırım 2 teker aşkına bende kapıldım ve bu sitede ilk msjım.
benimde sorum aynı oldugundan ayrıca bir başlık açmak kalabalıga neden olur diye düşündüm.

Bende ilk olarak scooter almak istiyorum fakat aklımda KMYCO XCITING 250
modeli var.

-sizce benim gibi motora yeni binecek birisi için bu model zorlayıcı olurmu?
-beklentilerim;... kesinlikle hız degil, kısa yolculuklara cıkabilecegim (150-200 km) konforlu ve beni üzmeyeyecek (yol tutusu, yedek parca, servis vs) bir motor olsun yeter.

şimdiden tşkler.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
17 Şub 2005
Mesajlar
373
Otomatik şanzumanı tercih sebebiyle scooter kullanmak isteyenlere söyleyecek lafım yok. Ama ileride vitesli kullanmayı düşünenlere scooter önermiyorum. İleride vitesliye geçecekseniz, cup modelleri tercih etmelisiniz. Cuplar yarı otomatik şanzumana sahipler ve bence performans açısından eşit hacimli scooterlerden çok daha başarılılar.

Yukarıdaki önerimi dikkate almanızı diliyorum. Ancak, benim scooter denen tabure oturumlu modellerden nefret eden biri olduğumu da bilmenizde fayda vardır. Sevmiyorum kardeşim scooterı, zorla mı?
 
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
160
Otomatik şanzumanı tercih sebebiyle scooter kullanmak isteyenlere söyleyecek lafım yok. Ama ileride vitesli kullanmayı düşünenlere scooter önermiyorum. İleride vitesliye geçecekseniz, cup modelleri tercih etmelisiniz. Cuplar yarı otomatik şanzumana sahipler ve bence performans açısından eşit hacimli scooterlerden çok daha başarılılar.

Yukarıdaki önerimi dikkate almanızı diliyorum. Ancak, benim scooter denen tabure oturumlu modellerden nefret eden biri olduğumu da bilmenizde fayda vardır. Sevmiyorum kardeşim scooterı, zorla mı?

Arkadaşa katılıyorum Scooter tipi motorlar ile başlamak bence doğru değil Sebebi hem ileride vitesli motor kullanırken zorlanmak hemde lastik ebatlarından dolayı yere sağlam tutunma problemi olduğu için Düşme riski daha fazla Önerim: cup tarzı veya 125cc Honda ybr vb.
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
arkadasım bws 2 zamanlı bı devırde 2 zamanlı alınmaz sen 4 zamanlıya bak alternatifler cok eger cınlı ıstersen ama sana tercıhım japondur honda beat tam yenı baslayacaklar ıcın 100cc 90-95 kmh max hız yapar
suzukı an125 0 ı 2.200 e kadar dustu sıddetle tavsıye ederım gıdıpte cınlı alıcagına 300-400 ytl fazla verıp suzukı alabılırsın bws alma yakıttan cok sıkayet edersın helekı benzının lıtresının 3,50 ye yaklastıgı sıralarda bıde motorun ömrüde 4t ye gore kısa olur her benzın aldıgında benzın deposuna yag koymak sıkıcı gelmez mi?

çok iyi bi açıklama yapmışsın celil.
bu bilgileri tecrübe ilemi ögrendin yoksa kulaktan kulaga birilerinden duyarakmı?:pale:
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
çok iyi bi açıklama yapmışsın celil.
bu bilgileri tecrübe ilemi ögrendin yoksa kulaktan kulaga birilerinden duyarakmı?:pale:

cogu kulaktan dolma ama dogru bılgılerle beate yapılan acıklamaların hepsi doğru kulaktan dolma veya tecrübe sonucta dogru olması ve bırılerıne faydalı olması onemlı :cat:

Dylan'in seni uzmeyecegine eminim , bence ilk secimin Dylan olmali. Celil arkadasimizin'da soyledigi gibi Honda Dylan kullanicilarin oldugu topic'i takip edebilirsin sonrasinda karar sana kalmis , aramiza hos geldin kalici ve katilimci olman dilekleri ile :rendeer:

dylan cok konforlu bı motor ama 150 cc ve cok serı ılk kullanan bırı ıcın bence bıraz agır olabılır suzukı ve beat tercıh edılebılır :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Arkadaslar gereklı seylerı soylemıs sadece soylecegım BWS yagı yag deposundan otomatil ceker...Elınle koymazsın..
 
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
362
Yamaha bws 100 seni kesinlikle tatmin edebilecek bir motor 2 zamanlıdır birazcık yakar ama hakkını verir motorunda kesinlikle arıza yapmaz 4 zamanlı 150 200 cclik scooterlara göre muthiş br kalkışı vardır düzde 100 km ye kadar çıkar :)

eğer bir şike yok ise sıfır hali ile bile en fazla 95. 140 ibre çok abartılı.
çift zamanlı ile uzun yola çıkamaz.
fazla yakar.
yağ ekleme gibi bir derdi vardır ki daha ilk defa kullanıcak yeni başlıcak mış.
yağı bittiği an 15 m. bile götürmez.(3 full depo)
ufaklığından dolayı kullanamaya bilir.
iki kişi çok sıkışır.
yağ yaktığından dolayı mavi duman....
bırakta kuryeler kullansın :)

arkadasım bws 2 zamanlı bı devırde 2 zamanlı alınmaz sen 4 zamanlıya bak alternatifler cok eger cınlı ıstersen ama sana tercıhım japondur honda beat tam yenı baslayacaklar ıcın 100cc 90-95 kmh max hız yapar
suzukı an125 0 ı 2.200 e kadar dustu sıddetle tavsıye ederım gıdıpte cınlı alıcagına 300-400 ytl fazla verıp suzukı alabılırsın bws alma yakıttan cok sıkayet edersın helekı benzının lıtresının 3,50 ye yaklastıgı sıralarda bıde motorun ömrüde 4t ye gore kısa olur her benzın aldıgında benzın deposuna yag koymak sıkıcı gelmez mi?

evet güzel bir tercih ola bilir.
honda nın tüm motosikletlerine güvenilmelidir.
diğer marka motosiklletlerinki gibi deildir servisleri.
burada yanılıyorsun. mak. 85 km nin üstüne çıkmaz.( fabrika çıkışı hali ile. )
harika bir motordur geniş konforlu.
ön arka kampana diskten daha sağlıklı bence özellikle yeniler için.
huzurlu ola bilirsin.
dylan ıda önere bilirim.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
85 max hız kesınlıkle yanlıs 2 kisi 90 kmh hıza duz yolda rahatlıkla cıkıyor benzını shell den alınca farkedıyor tabı 90-95 kmh hıza cıkıyor
 
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
362
Sanmıyorum sürekli kullandığım bir motor tabi eski çalıştığım yerde 4 adet wardı.
şimdikinde ise 1 hep 10.000 üstü ve 80den yukarı çıkamadım.
düz yoldan ziyade eyimli yolda bile çıkamadım.
sanki bayır aşağı bassan bile bir yerden sonra tutan bir şey war motoru.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
niye scooter ları kötülüyorsunuzki?bence başlangıç için en ideal i scooter ile başlamak.adam motoru kullanmayımı öğrencek,vitesimi,debriyajımı?duymuyomusunuz adam ilk kez kullanıcam diyor.ben scooter ile başladım ve memnunum.arasırada arkadaşlarımın vitesli motosikletlerini kullanarak vitesliyede alıştım,şimdi hepsini kullanabiliyorum:cat:
 
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
362
niye scooter ları kötülüyorsunuzki?bence başlangıç için en ideal i scooter ile başlamak.adam motoru kullanmayımı öğrencek,vitesimi,debriyajımı?duymuyomusunuz adam ilk kez kullanıcam diyor.ben scooter ile başladım ve memnunum.arasırada arkadaşlarımın vitesli motosikletlerini kullanarak vitesliyede alıştım,şimdi hepsini kullanabiliyorum:cat:

zaten bizde scooter olmasını söylüyoruz tercihinin sadece aralarındaki kıyaslama :)
vitesli lafını ettiğimi hatırlamıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst