- Katılım
- 26 Nis 2008
- Mesajlar
- 15
- Konu Yazar
- #1
arkadaslar ılk kez motosıklet alacagım scooter ıyı bır secımmı sızce yardımcı olurmusunuz.tesekkur edıyorum
Otomatik şanzumanı tercih sebebiyle scooter kullanmak isteyenlere söyleyecek lafım yok. Ama ileride vitesli kullanmayı düşünenlere scooter önermiyorum. İleride vitesliye geçecekseniz, cup modelleri tercih etmelisiniz. Cuplar yarı otomatik şanzumana sahipler ve bence performans açısından eşit hacimli scooterlerden çok daha başarılılar.
Yukarıdaki önerimi dikkate almanızı diliyorum. Ancak, benim scooter denen tabure oturumlu modellerden nefret eden biri olduğumu da bilmenizde fayda vardır. Sevmiyorum kardeşim scooterı, zorla mı?
arkadasım bws 2 zamanlı bı devırde 2 zamanlı alınmaz sen 4 zamanlıya bak alternatifler cok eger cınlı ıstersen ama sana tercıhım japondur honda beat tam yenı baslayacaklar ıcın 100cc 90-95 kmh max hız yapar
suzukı an125 0 ı 2.200 e kadar dustu sıddetle tavsıye ederım gıdıpte cınlı alıcagına 300-400 ytl fazla verıp suzukı alabılırsın bws alma yakıttan cok sıkayet edersın helekı benzının lıtresının 3,50 ye yaklastıgı sıralarda bıde motorun ömrüde 4t ye gore kısa olur her benzın aldıgında benzın deposuna yag koymak sıkıcı gelmez mi?
çok iyi bi açıklama yapmışsın celil.
bu bilgileri tecrübe ilemi ögrendin yoksa kulaktan kulaga birilerinden duyarakmı?ale:
Dylan'in seni uzmeyecegine eminim , bence ilk secimin Dylan olmali. Celil arkadasimizin'da soyledigi gibi Honda Dylan kullanicilarin oldugu topic'i takip edebilirsin sonrasinda karar sana kalmis , aramiza hos geldin kalici ve katilimci olman dilekleri ile :rendeer:
Yamaha bws 100 seni kesinlikle tatmin edebilecek bir motor 2 zamanlıdır birazcık yakar ama hakkını verir motorunda kesinlikle arıza yapmaz 4 zamanlı 150 200 cclik scooterlara göre muthiş br kalkışı vardır düzde 100 km ye kadar çıkar![]()
arkadasım bws 2 zamanlı bı devırde 2 zamanlı alınmaz sen 4 zamanlıya bak alternatifler cok eger cınlı ıstersen ama sana tercıhım japondur honda beat tam yenı baslayacaklar ıcın 100cc 90-95 kmh max hız yapar
suzukı an125 0 ı 2.200 e kadar dustu sıddetle tavsıye ederım gıdıpte cınlı alıcagına 300-400 ytl fazla verıp suzukı alabılırsın bws alma yakıttan cok sıkayet edersın helekı benzının lıtresının 3,50 ye yaklastıgı sıralarda bıde motorun ömrüde 4t ye gore kısa olur her benzın aldıgında benzın deposuna yag koymak sıkıcı gelmez mi?
niye scooter ları kötülüyorsunuzki?bence başlangıç için en ideal i scooter ile başlamak.adam motoru kullanmayımı öğrencek,vitesimi,debriyajımı?duymuyomusunuz adam ilk kez kullanıcam diyor.ben scooter ile başladım ve memnunum.arasırada arkadaşlarımın vitesli motosikletlerini kullanarak vitesliyede alıştım,şimdi hepsini kullanabiliyorum:cat:
Bu fiyatlarda Suzuki AN125'i kaçırmamalısın...