scooter alacagım ılk kez motosıkletle tanısacagım

Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
2. el temiz beatlerde 1500 den baslıyor

Sanmıyorum sürekli kullandığım bir motor tabi eski çalıştığım yerde 4 adet wardı.
şimdikinde ise 1 hep 10.000 üstü ve 80den yukarı çıkamadım.
düz yoldan ziyade eyimli yolda bile çıkamadım.
sanki bayır aşağı bassan bile bir yerden sonra tutan bir şey war motoru.

calıstıgım yerde dıyosun zaten adamlar motoru afedersiniz eşek gıbı kullanmıstır rodajını falan duzgun tamamlamamıstır bu yuzden 80 i gecmemesı normal rodajı duzgun tamamlayıp ondan sonra eşek gıbı kullanılır bıde benzını shell den alıncada cok farkedıyo tabiki motor bellı bıyerden sonra gıtmez cunkı 100cc ve beygırı torku bellı bu yuzden 90 dan yukarı beklememek lazım enıstem eskı ankara yolunda 100 yaptıgını soyledı tek kısı motor patıyacak gıbı oldu dıyo :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
1,266
benım sana tavsıyem
1.honda beat,actıv(nasıl yazıldıgını bılmıorum)
2.yamaha BWS
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
15
arkadaslar hepınıze tesekkur edıyorum burada kalıcı ve katılımcı olmaya calısacagım hafta ıcı nasıp olursa motosıkletımı alacagım honda150dylan da karar kıldım
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
652
Arkadaşım hevesini kırmak gibi olmasın kararını vermişsin gerçi ancak bilmende fayda olacağını düşündüğüm 1-2 konu var. 1.si Dylan ilk kez scooter kullanacak birisi için biraz fazla güçlü bir scooterdır. Gözünü korkutmak gibi olmasın ama ben dahil tanıdığım birçok başlangıcı Dylan ile yapan arkadaşlar motoru aldıktan kısa süre sonra büyüklü küçüklü kazalar yaşamıştır. Motordan illaki düşülür ancak Dylan ilk kez motor kullanacak ve gücü dolayısıyla düşme ihtimali yüksek olacak biri için aynı zamanda çokta masraflı bir motordur. En basitinden motorun yan yatması sonucu parçalardaki çizik, kırık, çatlakdan dolayı parçaları yenileyim dersen en az 500 liradan aşağı çıkamazsın. Tek ön grenajı 250 liraya değiştirdim ben. Birde buna gidonu yamultma, 3-4 ayrı parçada çizik felan eklersen milyarlık hasar çıkartır başına ki bunları yaşayan 2 3 kişi tanıyorum Dylan ile. Sonuç olarak eğer yeni başlayacaksan ben sana activa öneririm. Hem daha sakin motordur tecrübe kazanırsın hemde dışı sacdır düştüğün zaman düzelttir boyat devam. Kusura bakma biraz karamsar şeyler yazdım ama Dylan alacaksan dahi bunları bilerek almanda fayda var. Bu arada Dylan alırsan Dylan sayfalarına bekleriz, almazsanda bekleriz, herkesi bekleriz... :)
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
Arkadaşım hevesini kırmak gibi olmasın kararını vermişsin gerçi ancak bilmende fayda olacağını düşündüğüm 1-2 konu var. 1.si Dylan ilk kez scooter kullanacak birisi için biraz fazla güçlü bir scooterdır. Gözünü korkutmak gibi olmasın ama ben dahil tanıdığım birçok başlangıcı Dylan ile yapan arkadaşlar motoru aldıktan kısa süre sonra büyüklü küçüklü kazalar yaşamıştır. Motordan illaki düşülür ancak Dylan ilk kez motor kullanacak ve gücü dolayısıyla düşme ihtimali yüksek olacak biri için aynı zamanda çokta masraflı bir motordur. En basitinden motorun yan yatması sonucu parçalardaki çizik, kırık, çatlakdan dolayı parçaları yenileyim dersen en az 500 liradan aşağı çıkamazsın. Tek ön grenajı 250 liraya değiştirdim ben. Birde buna gidonu yamultma, 3-4 ayrı parçada çizik felan eklersen milyarlık hasar çıkartır başına ki bunları yaşayan 2 3 kişi tanıyorum Dylan ile. Sonuç olarak eğer yeni başlayacaksan ben sana activa öneririm. Hem daha sakin motordur tecrübe kazanırsın hemde dışı sacdır düştüğün zaman düzelttir boyat devam. Kusura bakma biraz karamsar şeyler yazdım ama Dylan alacaksan dahi bunları bilerek almanda fayda var. Bu arada Dylan alırsan Dylan sayfalarına bekleriz, almazsanda bekleriz, herkesi bekleriz... :)

evet cok guzel bı konuya degınmıssın bende bıraz bunları anlatmak ıstemıstım aslında arkadasa dylanı onermeyerek actıva bıraz pızzacı ışı gıbı duruyo beat daha sportif ve sempatik ben beatı onerırım ama suzukıde cok guzel bı motor onuda tavsıye ederım ama beat yenı baslayacaklar ıcın tam ıdeal :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst