scooter a yapabileceğimiz basit performance upgradeleri

Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
112
H@NS' Alıntı:
arkadaşlar bende de hussar 125 war modifiye etmek istedim...yalnız performans egzosu yaptırdım.onun haricinde araştırdım neler yapılabilir die.. performans hava filitresi takılabilir...ama o zaman da acaip yakıyoo yahu..onun için vazgeçtim..mesela egzos fazla fark etmedi ama hava filitresi çok farkediyo..100 bin yakıyosa 150 bin yakıyo..100 km hızla gidiyosa 110 gidiyoo.120 gidiyosa 130 km gidiyo sadece 10 km filan arttırıyo...dişlileri değiştirsen motorun ömrü 4 yılsa 2 yıl da bitiyo....ama yok benzin sorun değil ben cuval cuval para var diyosan hava filitresini tavsiye ederim..egzos dediğim gibi kalkışı çok etkiliyo..mesela ben egzosu yaptırdım şimdi motorla ön kaldırıyorum hussarla normaldde hussarla kaldırmak zordur..egzos kalkışda çok işe yarıyoo.hızı etkiliyo ama fazla değil...benzinde fazla yakmıyoo...neyse benden şuan bu kadar bilgisi olan varsa paylaşalım...:)


H@NS arkadaşım, performans egzostu nerden bulduğunu söylermisin. Benim ARN nin egzostu kırıldı, yenilerkende performans koyayım diyorum. Bilgilendirirsen sevinirim.
 
Katılım
28 Ara 2004
Mesajlar
30
gokcell mesaj yolldım sana kardeş..

hyosung 150,,,konumuz basit performanslar krank kolu filan demişsin..zaten motor ne kadar ki bide krank kolu modifikasyonuna gircez yahu...
 
Katılım
28 Ara 2004
Mesajlar
30
eğer bujide bi sorun varsa bunun en büyük sebebi sibop ayarlarının düzgün olmadığıdır........sibop ayarını iyi yaptırmak lazım........
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
Arkadaşlar sadece çin malı 50 cc motorlar için yeni bişey buldum diğer arkadaşlar denemesin!!Karbüratörün içindeki klapeyi çıkartıp çok iyi bir hava ayarı yapılırsa (Hava ayarına dikkat) motorun hem sürati hem gücü artıyo.Bu arada yakıtta artıyo ama bu başlık altındakilerin pek yakıt sorunu olacagını sanmıyorum.Mondial 50TT'yi düzlükte 75km sürata çıkardım!!!
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
ama şimdi performansı %20 arttırıp yakıtı %70-80 arttırıyosa bence deymez ki bu oranların dışında bişeyde diildir o bence
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
Gokcell' Alıntı:
H@NS arkadaşım, performans egzostu nerden bulduğunu söylermisin. Benim ARN nin egzostu kırıldı, yenilerkende performans koyayım diyorum. Bilgilendirirsen sevinirim.
bende merak ettim yazarsan sevinirim nereden bulabiliriz teşekkürler
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
24
mondial 50 tt 75 km mi yapıyomuş ya arkadaşlar lütfen gerçekçi olalım sanki 100cc motordan bahsediyoruz yaww alla allaaa
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
ben bizzat yaptım ibremde de hata olduğunu sanmıyorum !!!!!!!!


konuyu uzatmayalım baslık amacından uzaklasıyor
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
RAPTOR666' Alıntı:
ama şimdi performansı %20 arttırıp yakıtı %70-80 arttırıyosa bence deymez ki bu oranların dışında bişeyde diildir o bence
Evet aynen dediğin gibi oluyor.Ama 50cc 4zamanlı motorlar ancak böyle modifiye oluyor raptor
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
ozi2002' Alıntı:
Evet aynen dediğin gibi oluyor.Ama 50cc 4zamanlı motorlar ancak böyle modifiye oluyor raptor
peki o klapeyi dierlerindede çıkartsak nolur başkalarında denemeyin demişsin ama büyük zararlar verirmi motora 125 yada 150cc de
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
Eşimde de bir 50 tt var. Düz yolda 75 rahat yapıyor. Ancak rüzgar olmaması lazım.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
derin' Alıntı:
Eşimde de bir 50 tt var. Düz yolda 75 rahat yapıyor. Ancak rüzgar olmaması lazım.

bende de 110ft var turboyu açmazsan 150 de kalıyor.:mrgreen:

serkan abi sen de bi modifiye bulamadın yapacak. gel biz motorları değiştirelim. başka türlü olmayacak :queen:

bu arada 50tt nin ibresi 60km/h değilmi yav :silent:
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
RAPTOR666' Alıntı:
peki o klapeyi dierlerindede çıkartsak nolur başkalarında denemeyin demişsin ama büyük zararlar verirmi motora 125 yada 150cc de
Yok raptor zarar verecaginden deilde ayar tutmuyo daha kötü oluyo hava ayrını ayarlıyamadım 125cc de.rolantide durmuyo onun için söyledim
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
50TT de ibre 80km/h gösteriyor 75 rahat yapıyor(şiddetli rüzgar olmazsa) bu arada dün seksen yaptım ama her zaman olmuyor
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
mondial50tt' Alıntı:
50TT de ibre 80km/h gösteriyor 75 rahat yapıyor(şiddetli rüzgar olmazsa) bu arada dün seksen yaptım ama her zaman olmuyor
Maşşallahın var be dostum şu mondialin yeni 100 cup modellerini denedim 80 km'yi geçmiyo.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
ylmzzz' Alıntı:
bende de 110ft var turboyu açmazsan 150 de kalıyor.:mrgreen:

serkan abi sen de bi modifiye bulamadın yapacak. gel biz motorları değiştirelim. başka türlü olmayacak :queen:

bu arada 50tt nin ibresi 60km/h değilmi yav :silent:

yılmaz doorusun valla olmuyo bu eniyisi alacan bitane daylan yada runner ama aç karnımızı zor doyuruyoz :) onu nasıl alalım

yada en temizi bitane speed fıght zaten ilk çıktığından beri hastayım o motora
 
Katılım
6 Ocak 2006
Mesajlar
188
hah bi scooter modifiyesi vardı oda çıktı hayırlısı yılmaz senin 110 FT nin nos tüpünü ne zaman değiştirecen ya eksilmiştir :queen: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst