- Katılım
- 21 Eki 2005
- Mesajlar
- 112
H@NS' Alıntı:arkadaşlar bende de hussar 125 war modifiye etmek istedim...yalnız performans egzosu yaptırdım.onun haricinde araştırdım neler yapılabilir die.. performans hava filitresi takılabilir...ama o zaman da acaip yakıyoo yahu..onun için vazgeçtim..mesela egzos fazla fark etmedi ama hava filitresi çok farkediyo..100 bin yakıyosa 150 bin yakıyo..100 km hızla gidiyosa 110 gidiyoo.120 gidiyosa 130 km gidiyo sadece 10 km filan arttırıyo...dişlileri değiştirsen motorun ömrü 4 yılsa 2 yıl da bitiyo....ama yok benzin sorun değil ben cuval cuval para var diyosan hava filitresini tavsiye ederim..egzos dediğim gibi kalkışı çok etkiliyo..mesela ben egzosu yaptırdım şimdi motorla ön kaldırıyorum hussarla normaldde hussarla kaldırmak zordur..egzos kalkışda çok işe yarıyoo.hızı etkiliyo ama fazla değil...benzinde fazla yakmıyoo...neyse benden şuan bu kadar bilgisi olan varsa paylaşalım...![]()
H@NS arkadaşım, performans egzostu nerden bulduğunu söylermisin. Benim ARN nin egzostu kırıldı, yenilerkende performans koyayım diyorum. Bilgilendirirsen sevinirim.