Sayın forum yöneticileri...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
Kullanıcı adı yazılan yere başka birşey yazdığım içim 3 gün uzaklaştırıldım (banlandım) ve uyarı cezası geldi (Gökhan/Elint nickli yönetici tarafından) dün bir kaç tane kullanıcıda isim yerine farklı şeyler yazmıştı beni banlayan yöneticiye sorduğumda cevap vermedi şu an itibariyle baktığımda dün geceden bu zamana o üyeler banlanmamış sadece isim yerine yazdıklarını sildiklerini gördüm... Merak ettiğim şey bu forumun kuralları bir tek banamı geçerli??
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
ne yazmıştın isim yerine Allaha çok şükür hiç banlanmadım ama burda kolay harcıyorlar adamı. onun için fazla yazmamaya dikkat ediyorum oku geç..
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
eskisi gibi bir açıklama olursa iyi olur kim ne kadar banlanmış gözükmüyor..eskiden vardı ama...
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
ne yazmıştın isim yerine Allaha çok şükür hiç banlanmadım ama burda kolay harcıyorlar adamı. onun için fazla yazmamaya dikkat ediyorum oku geç..

Adam gibi yazınca sorun olmuyor. 5 senede 4-5 bin mesajım olmuştur, bir-iki defa birer günlüğüne mi ne banlandım sadece.
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
karşı taraf adam gibi yazmayınca sizinde adamlığınız sinirlenip bozuluyor ondan dedim :):rendeer:
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Forumda bazı kurallar var..Bunlara uymaya dikkat etmek gerekiyor..O anda kime denk gelirse banlanıyor..Ayrımcılık yok yani...metehan arkadaşımızın günahı ne öyleyse.. adam 7000 mesaj yazmış 5000 ni ban...yani sonuç olarak isim yerine başka bişey yazmayın demişler..e o halde yazılmayacak..art niyet olsa kesinlikle metehan öyle düşünür..
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
Forumda bazı kurallar var..Bunlara uymaya dikkat etmek gerekiyor..O anda kime denk gelirse banlanıyor..Ayrımcılık yok yani...metehan arkadaşımızın günahı ne öyleyse.. adam 7000 mesaj yazmış 5000 ni ban...yani sonuç olarak isim yerine başka bişey yazmayın demişler..e o halde yazılmayacak..art niyet olsa kesinlikle metehan öyle düşünür..

ona bir sözümüz asla yok bir kural varsa bir ceza varsa herkeze eşit uygulanmalı ben 3 gün uzaklaştırılıyorsam onunda 3 gün uzaklaştırılması lazım değilmidir?
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
ona bir sözümüz asla yok bir kural varsa bir ceza varsa herkeze eşit uygulanmalı ben 3 gün uzaklaştırılıyorsam onunda 3 gün uzaklaştırılması lazım değilmidir?

aynı şekilde kural ihlali olduğunda doğru söylüyorsun..bunla ilgili 3 günden az ban yemiş var mı?
 

_w_

Katılım
31 May 2009
Mesajlar
615
Önceden uyarı yapıp eğer düzeltilmez ise banlanır diye biliyorum.
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
mantık hatası yokmudur? yakın zamanda banlanırsam süresiz anlayın bu konu yüzündendir :mrgreen:
ekranalntsoq.jpg

ekranalnts2w.jpg
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Sayın Alparslan AKBALIK olayı anlatmıştım fakat anlatmak yeterli olmuyor sanırım. Tekrar deneyim;

Profilde yer alan Ad-Soyad kısmı ilk oluşturuldugunda bunun suistimal edilecegini biliyorduk(sizin ve birçok kişinin yaptıgı gibi ). Bu nedenle uzaklaştırma kararı aldık.

Bir süre önce ise forum kurallarında degişiklik yapıldı.Bu kural ihlaliyle ilgili ceza puanını 10'dan 5 e düşürüldü. Sizin 10 ceza puanı alıp uzaklaştırılmanız ise bu kural degişikliginden önce oldu. Şuan güncel kurallara göre profilde yer alan Ad- Soyad kısımın amaç dışında kullanmanın ceza puanı 5'dir. Aynı hata tekrarlanırsa 10 ceza puanı alınır ve kişi 3 gün forumdan uzaklaştırılır.

Ceza puanına göre uzaklaştırılma:

10 3 Gün
20 7 Gün
30 1 Ay
40 Sürekli


Ayrıca az önce bana attıgnız mesajda
hangi maddede yazıyor bahsettiğiniz kurallar
demişsiniz. Gösteriyim;
adsz4t.png

adsz3ls.png


Ayrıca bu konuyu açarak dahi forum kurallarını ihlal etmiş oluyorsunuz.Kurallarla ilgili bir sorununuz varsa admin'e iletebilirsiniz.
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst