- Katılım
- 20 Nis 2010
- Mesajlar
- 1,212
- Konu Yazar
- #1
Kullanıcı adı yazılan yere başka birşey yazdığım içim 3 gün uzaklaştırıldım (banlandım) ve uyarı cezası geldi (Gökhan/Elint nickli yönetici tarafından) dün bir kaç tane kullanıcıda isim yerine farklı şeyler yazmıştı beni banlayan yöneticiye sorduğumda cevap vermedi şu an itibariyle baktığımda dün geceden bu zamana o üyeler banlanmamış sadece isim yerine yazdıklarını sildiklerini gördüm... Merak ettiğim şey bu forumun kuralları bir tek banamı geçerli??