- Katılım
- 3 Ocak 2011
- Mesajlar
- 259
- Motosikleti
- PİAGGİO BEVERLY 500
ahhh bu motosiklet sevdası..adama neler yaptırıyor..seviyorum ben ikitekeri...kalbinin sesin dinle..doğruyu bulacaksın...
---------- Post added at 17:20 ---------- Previous post was at 17:13 ----------



---------- Post added at 17:20 ---------- Previous post was at 17:13 ----------
ya.... arkadaş motoru almış bileahhh bu motosiklet sevdası..adama neler yaptırıyor..seviyorum ben ikitekeri...kalbinin sesin dinle..doğruyu bulacaksın...
Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.