Sattım gitti - Yardıma ihtiyaç var beyler..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
473
Arkadaşlar hyo gt250r motorumu sattım.

ae77d41f.jpg


Motoru satmam acayip zoruma gitti doğrusu.. O kadar uğraş verdik, bakımlarını eksik etmedik, resmen 2. çocuğum gibi sevdim ben onu :joker:

Şimdi gelelim yeni motora... Ya Allah rızası için bana motor tavsiye edin. CC yükseltecem ama tecrübeme oranla hevesimi engelleyemiyorum.. Kısaca tecrübemden size bilgi vereyim

İlk motorum - Scooter.. Kaç km sürdüğümü bilmiyorum ama bi 5000 vardır herhalde
İkinci motorum - Debriajsız ama vitesli bisan 125 cc - yaklaşık 1000 km
Üçüncü motorum - Yamaha ybr 125 yaklaşık 3000 km civarı
Dördüncü motorum - Hoysung GT250R - 5520 km

Çok şükür ki hiç kazam olmadı. Dördüncü motorum sadece olduğu yerde 1 kez düştü. Onun dışında hiç düşmedim. (Allah korusun, amin :mrgreen: )
Çok dikkatli ve sağlam kullandığımı düşünüyorum. Yeri gelince hız yaparım yeri gelince 80-100 ü geçmem.. Maksimum 185 km hız yaptım..
600 cc racing motorları deneme amaçlı sadece bir kaç kez sürdüm ve güçlü bir motor olduğunu her sürmemde daha iyi anladım.

Motosiklet tarzım %70 racing %30 enduro-touring

Bütçem - maksimum 12.000 14.000 arası

Racing motor almak istiyorum (honda cbr 600rr) bir kısım arkadaşlarım kesinlikle alma ölürsün diyor, bir kısmı da al tabi hatta almışken 1000 lik al diyor..
haliyle çok canım sıkılıyor ve almaya motor bulamıyorum..

Sizden tavsiye istiyorum beyler ;

Ne tür bir motor almalıyım.. Kafam çok karışık.. Yorumlarınızı değerlendireceğimden emin olabilirsiniz..

Şimdiden teşekkürler;
 
Katılım
8 Nis 2010
Mesajlar
313
Bende senin gibi iki arada bir derede kalmıştım motor alırken. cbr600f aldım rahatlıksa rahatlık gücse güc hızsa hız herşeyi karşıladı benim icin. Fakat senin gibi bende cocugumu satmayı düşünüyorum :) olurda 600f almayı düşünürsen iletişime gecelim :)
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
473
Bende senin gibi iki arada bir derede kalmıştım motor alırken. cbr600f aldım rahatlıksa rahatlık gücse güc hızsa hız herşeyi karşıladı benim icin. Fakat senin gibi bende cocugumu satmayı düşünüyorum :) olurda 600f almayı düşünürsen iletişime gecelim :)

İlani var midir?
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
o paraya 1200cc bandit, bmw f800 s - st, 600f alınır...

ama ben olsam 1200 banditten şaşmazdım :)
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
473
600f veya 600rr ciddi bir şekilde düşünüyorum fakat biraz agresif motorlar oldukları için idare edebilir miyim edemez miyim diye tırsıyorum biraz....

belkide hiç korkmama gerek yoktur diyebilirsiniz ama korku işte.. çevrem çok etkili oluyor bu durumda !
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
42
kullandığımız ve geçiş yaptığımız motorlar aşağı yukarı seninle aynı ben senin bu durumundayken 1000 rr almıştım ama şu an ki aklım olsa ( o zamanlar hız v.s artislik falan ) transalp , varadero , f 650 gs , vstrom dl 650 , bunlardan birtanesini tercih ederdim öncelikle honda ondan sonra diğerleri .
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
Z 750 dicem ama o fiyatlara bulman zor gibi birde 600rr ın temizi yok denecek kadar az sahibindene aç bak bi 20 bin km den aşğıya makina yok olsada fiyatları çok yüksek en mantıklısı GSR 600 sonra 600RR daha iyi olur senin için
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
öneri sıralamam;

0- cbr125 ( 2008 model siyah :D )
1- f650gs veya transalp
2- kawasaki er6f (2007 ve üstü)
2- suzuki gsr600
3- hyosung gv650
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
şahsen bende senin gibi düşünmüştüm fazer almadan önce,
racing motor bana göre değildi uzun yolda oturuş pozisyonu yorabilirdi,
enduro motor ise hız motoru değildi, aslında hızı seven biriyimdir,

süper sport racing çakması fazer alarak bu ikiliye son verdim,
fazer ı düşünmeni tavsiye ederim dediğin fiyatlara çok temiz fazer bulabilirsin..
fazer gsr ye göre rüzgar yemeyen bir motordur, gsr alırken rüzgarıda alırsın haberin olsun..

sakın yanlış anlama niyetim sana fazer satmak değil ama ben fazerımı satıyorum.
ne kadar titiz biri oldugumu herkez bilir.
bak gör motoru sonra karar ver tabi niyetin fazer almak ise,


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-full-full-fazer-56948200/detay/

di-6V3T.jpg
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Xetanor daha öncede konuşmuştuk. RR gibi tamamen hız için yapılmış motosiklet yerine touring tarzı motosikletleri seçmen bana göre daha dogru olur. Racing bir motosikletin alınma amacı hız yapmaktır, yüksek hızda herzaman yüksek tecrübe gerektirir.

RR yerine daha sakin CBF 600, Bandit 600S-650S, gibi touring yönü agır basan motosikletleri tercih etmen senin durumun için daha mantıklı geliyor. Kaldıki RR 'ın keyfini 5 ay alırsın 6 ay alırsın sonra uzun seyahatlerdeki oluşan korforsuz sürüşten sonra bileklerde ve belde oluşan agrıyla beraber o hız tutkusu yerini hafiften konfor arayışına bırakabilir. :)

Aslında tam senlik bir örnek var.Geçen sene Rize'deki Andon ılıcasına bir gezi düzenlemiştik. Gruba Of'tan 600RR le bir arkadaşta katıldı. En son Andon'a 10-15 km kala artık elcikleri tutamıyordu. Sol elcigi bırakmış elini aşagı dogru sallıyordu ve mecbur kalmadıgı sürece sol elcigi tuttugunu hatırlamıyorum. Aslından elinden gelse sag elcigide tutmayacak ama malum sürekli gazı açacak bir elin sag elcikte olması lazım:mrgreen: O sahneyi gördükten sonra racing almamaya karar vermiştim.:) Olurda racing alırsan gezilerde yorgunluktan ve agrılardan şikayet ettiginde biliyorum ben sana :)

Aslında senin aklına o Trabzon'daki racingci apaci tayfa giriyor farkındayım ama sen yine onlara uyma :) Onlardan birkaçını bende tanıyorum. Vücudunda platinle geziyor :)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Xetanor daha öncede konuşmuştuk. RR gibi tamamen hız için yapılmış motosiklet yerine touring tarzı motosikletleri seçmen bana göre daha dogru olur. Racing bir motosikletin alınma amacı hız yapmaktır, yüksek hızda herzaman yüksek tecrübe gerektirir.

RR yerine daha sakin CBF 600, Bandit 600S-650S, gibi touring yönü agır basan motosikletleri tercih etmen senin durumun için daha mantıklı geliyor. Kaldıki RR 'ın keyfini 5 ay alırsın 6 ay alırsın sonra uzun seyahatlerdeki oluşan korforsuz sürüşten sonra bileklerde ve belde oluşan agrıyla beraber o hız tutkusu yerini hafiften konfor arayışına bırakabilir. :)

Aslında tam senlik bir örnek var.Geçen sene Rize'deki Andon ılıcasına bir gezi düzenlemiştik. Gruba Of'tan 600RR le bir arkadaşta katıldı. En son Andon'a 10-15 km kala artık elcikleri tutamıyordu. Sol elcigi bırakmış elini aşagı dogru sallıyordu ve mecbur kalmadıgı sürece sol elcigi tuttugunu hatırlamıyorum. Aslından elinden gelse sag elcigide tutmayacak ama malum sürekli gazı açacak bir elin sag elcikte olması lazım:mrgreen: O sahneyi gördükten sonra racing almamaya karar vermiştim.:) Olurda racing alırsan gezilerde yorgunluktan ve agrılardan şikayet ettiginde biliyorum ben sana :)

Aslında senin aklına o Trabzon'daki racingci apaci tayfa giriyor farkındayım ama sen yine onlara uyma :) Onlardan birkaçını bende tanıyorum. Vücudunda platinle geziyor :)
Ben de buna katılıyorum.Ayrıca bu tarz motosikletlerle 80-100 gitmek zor.Hele şehir içi kullanacaksan hararet yapma sorunu var diye biliyorum.Gerçi ne kullandım ne şahit oldum.Ama bilgim o yönde.Gerekli bilgiyi vereceklerdir.İyi forumlar.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Ayrıca bu tarz motosikletlerle 80-100 gitmek zor.Hele şehir içi kullanacaksan hararet yapma sorunu var diye biliyorum.Gerçi ne kullandım ne şahit oldum.Ama bilgim o yönde.Gerekli bilgiyi vereceklerdir.İyi forumlar.
şehir içinde kullanmak zor olabilir ama hararet yapması söz konusu değildir, tabi her seferinde ara gazı vermezsek.
be şahsen 98 beygir olan fazerım il istanbul içinde bir kere 180 km yol katettim ama akşam eve geldigimde hiçbu kadar yorulmamıştım.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ah Ahmet'ciğim Ah :)
Ben sana ne dediysem, Onu dinle :bounce: Su ana kadar bu siteden cok arkadas dinledi beni , hiç pişman olmadılar :)

Sana Kullandığım Motorlarımın Sıralamasını bir de ben yapayım ;
*Kanuni Popcorn 90 (5000 KM)
*Yuan Racing 150 (6500 KM)
*Honda CBR 125 R (9000 KM)
*Hyosung GT 250R (5000 KM)
*Kawasaki ER6F (6000 KM)
*Suzuki GSX 600 F (6000 KM)
*Honda CBR 600 F (15000 KM)

Sıralama önemli. Bak hep beygir artırarak yükselmişim, biraz da şans yaver gitti :bounce:
Sana Önerim, Orta beygirlerde bir Motosiklet almandır. Ortalama 70 beygirlerde olmalı. Agresif motorlar ile hızlanmak durmak güzeldir, yalnız aniden durman gerektiğinde asıl sıkıntıyı yasarsın.

Sen beni dinle :) :flower:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst