- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar hyo gt250r motorumu sattım.
Motoru satmam acayip zoruma gitti doğrusu.. O kadar uğraş verdik, bakımlarını eksik etmedik, resmen 2. çocuğum gibi sevdim ben onu :joker:
Şimdi gelelim yeni motora... Ya Allah rızası için bana motor tavsiye edin. CC yükseltecem ama tecrübeme oranla hevesimi engelleyemiyorum.. Kısaca tecrübemden size bilgi vereyim
İlk motorum - Scooter.. Kaç km sürdüğümü bilmiyorum ama bi 5000 vardır herhalde
İkinci motorum - Debriajsız ama vitesli bisan 125 cc - yaklaşık 1000 km
Üçüncü motorum - Yamaha ybr 125 yaklaşık 3000 km civarı
Dördüncü motorum - Hoysung GT250R - 5520 km
Çok şükür ki hiç kazam olmadı. Dördüncü motorum sadece olduğu yerde 1 kez düştü. Onun dışında hiç düşmedim. (Allah korusun, amin :mrgreen: )
Çok dikkatli ve sağlam kullandığımı düşünüyorum. Yeri gelince hız yaparım yeri gelince 80-100 ü geçmem.. Maksimum 185 km hız yaptım..
600 cc racing motorları deneme amaçlı sadece bir kaç kez sürdüm ve güçlü bir motor olduğunu her sürmemde daha iyi anladım.
Motosiklet tarzım %70 racing %30 enduro-touring
Bütçem - maksimum 12.000 14.000 arası
Racing motor almak istiyorum (honda cbr 600rr) bir kısım arkadaşlarım kesinlikle alma ölürsün diyor, bir kısmı da al tabi hatta almışken 1000 lik al diyor..
haliyle çok canım sıkılıyor ve almaya motor bulamıyorum..
Sizden tavsiye istiyorum beyler ;
Ne tür bir motor almalıyım.. Kafam çok karışık.. Yorumlarınızı değerlendireceğimden emin olabilirsiniz..
Şimdiden teşekkürler;
Motoru satmam acayip zoruma gitti doğrusu.. O kadar uğraş verdik, bakımlarını eksik etmedik, resmen 2. çocuğum gibi sevdim ben onu :joker:
Şimdi gelelim yeni motora... Ya Allah rızası için bana motor tavsiye edin. CC yükseltecem ama tecrübeme oranla hevesimi engelleyemiyorum.. Kısaca tecrübemden size bilgi vereyim
İlk motorum - Scooter.. Kaç km sürdüğümü bilmiyorum ama bi 5000 vardır herhalde
İkinci motorum - Debriajsız ama vitesli bisan 125 cc - yaklaşık 1000 km
Üçüncü motorum - Yamaha ybr 125 yaklaşık 3000 km civarı
Dördüncü motorum - Hoysung GT250R - 5520 km
Çok şükür ki hiç kazam olmadı. Dördüncü motorum sadece olduğu yerde 1 kez düştü. Onun dışında hiç düşmedim. (Allah korusun, amin :mrgreen: )
Çok dikkatli ve sağlam kullandığımı düşünüyorum. Yeri gelince hız yaparım yeri gelince 80-100 ü geçmem.. Maksimum 185 km hız yaptım..
600 cc racing motorları deneme amaçlı sadece bir kaç kez sürdüm ve güçlü bir motor olduğunu her sürmemde daha iyi anladım.
Motosiklet tarzım %70 racing %30 enduro-touring
Bütçem - maksimum 12.000 14.000 arası
Racing motor almak istiyorum (honda cbr 600rr) bir kısım arkadaşlarım kesinlikle alma ölürsün diyor, bir kısmı da al tabi hatta almışken 1000 lik al diyor..
haliyle çok canım sıkılıyor ve almaya motor bulamıyorum..
Sizden tavsiye istiyorum beyler ;
Ne tür bir motor almalıyım.. Kafam çok karışık.. Yorumlarınızı değerlendireceğimden emin olabilirsiniz..
Şimdiden teşekkürler;