satılık alpinestar mont

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
mont arkadaşımın ve çok temiz kendisi askere gitti fazla kullanamadı motoruda montuda mis gibi duruyor kaçmaz fırsat :cat: 350ytl xxl dır iri yarı arkadaşlar kaçırmasın satma nedeni askerde çok zayıfladı gelince çuval gibi olucak montun durumu fotodaki ile birebir aynıdır

rhomadrystblkredle1.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst