- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 4,669
- Motosikleti
- Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
- Konu Yazar
- #1
mont arkadaşımın ve çok temiz kendisi askere gitti fazla kullanamadı motoruda montuda mis gibi duruyor kaçmaz fırsat :cat: 350ytl xxl dır iri yarı arkadaşlar kaçırmasın satma nedeni askerde çok zayıfladı gelince çuval gibi olucak montun durumu fotodaki ile birebir aynıdır