satılık alpinestar mont

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
mont arkadaşımın ve çok temiz kendisi askere gitti fazla kullanamadı motoruda montuda mis gibi duruyor kaçmaz fırsat :cat: 350ytl xxl dır iri yarı arkadaşlar kaçırmasın satma nedeni askerde çok zayıfladı gelince çuval gibi olucak montun durumu fotodaki ile birebir aynıdır

rhomadrystblkredle1.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst