Sarhoş Mondialci!!!!!!!!!

Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
Arkadaşlar Mondialcı Scooter'in Üzerinde Sızmış....

motor_komik1.jpg


motor_komik2.jpg


motor_komik3.jpg


Bursa'da alkol alarak motosiklet üzerinde sızan sürücü polise zor anlar yaşattı. Motosikletinin üzerinde uyaya kalan sürücü başından aşağıya su dökülerek uyandırıldı.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2008
Mesajlar
28
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arabada sızanı gordumde motorda sızanı ılk defa gordum :)
 
Katılım
11 Kas 2005
Mesajlar
84
adam leyla olmus hata yapmis hemde cok buyuk onu anladim da neden sarhos mondialci oluyo onu anlamadim.
mondial'im filan yok pekte sevmem markayi ama markanin ne sucu var :)
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Ohoo çok oldu bu olay olalı.Geçen sene falandı heralde haberlerde görmüştüm
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allahtan bir transalpin üstünde falan uyuyakalmamış :pr:

Yok yok aslında keşke 1200 lük bir motosikletin üstünde uyuyakalsaydı.
Belki motosiklet üstüne devrilirdi ve bütün iç organları pörtlerdi :pr: :queen:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Bunun videosu vardı.Bulabilirseniz onu izlemenizi tavsiye ederim:queen:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
ne dalga geçiyonuz derdi vardır kesin dayımızın :p .. dayımıza benden bi müslüm yakışırr .. :queen:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
eğer sarhoş olduğunu anlayıp yola çıkmaktansa kafayı koyup uyuduysa ancak aferin denir.
umarım da öyledir.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
maşallah maşallah kör kütük buna denir işte. bir de trafikte olsaydı ne kötü şimdi taziyeleri yazıyor olurduk
 
Katılım
26 Tem 2007
Mesajlar
163
adamın tipi ispirto içtigini gösteriyo.Malum razı ve benzin fyatları uştu,Adamacagazda ispirtoya verdi kandin....:p
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
421
bu herif sonra polise kötü muamele yaptılar bana diyerek dava mava açıcaktı diye hatırlıyorum
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
maşallah maşallah kör kütük buna denir işte. bir de trafikte olsaydı ne kötü şimdi taziyeleri yazıyor olurduk

Abi bu yaratık taziyeyi hak etmiyorki......!::angry2::
Sen kalk içki iç, sonra motora bin. Arkadaş zaten iki tekerleğin var ayakta zor tutuyorsun sen kendi ayakların üzerinde yürüeyemez durumda bu aleti nasıl kullandın. Hadi yedin bu haltı, herifin kılığına bak düğünden gleiyordu galiba.??? Ne kask, ne mont nede başka bir koruma....! Bu tip adamlar nelerine güveniyorlar çok merak ediyorum. Gerçi herifin tipinde meymenet yok. Bak yine çok sinirlendim. Bu adama da bak motorcu diyorlar bizede. Ve edevlet bu yaratıkla bana işlediğimiz suçlar yüzünden aynı cezayı veriyor aynı verigiy alıyor. Adaletmi şimdi........ Ayarım kaçtı sinirden.
::angry2::::angry2::::angry2::::angry2::::angry2::::angry2::::angry2::::angry2::

KAZASIZ SÜRÜŞLER
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst