maşallah maşallah kör kütük buna denir işte. bir de trafikte olsaydı ne kötü şimdi taziyeleri yazıyor olurduk
Abi bu yaratık taziyeyi hak etmiyorki......!::angry2::
Sen kalk içki iç, sonra motora bin. Arkadaş zaten iki tekerleğin var ayakta zor tutuyorsun sen kendi ayakların üzerinde yürüeyemez durumda bu aleti nasıl kullandın. Hadi yedin bu haltı, herifin kılığına bak düğünden gleiyordu galiba.??? Ne kask, ne mont nede başka bir koruma....! Bu tip adamlar nelerine güveniyorlar çok merak ediyorum. Gerçi herifin tipinde meymenet yok. Bak yine çok sinirlendim. Bu adama da bak motorcu diyorlar bizede. Ve edevlet bu yaratıkla bana işlediğimiz suçlar yüzünden aynı cezayı veriyor aynı verigiy alıyor. Adaletmi şimdi........ Ayarım kaçtı sinirden.
::angry2::::angry2::::angry2::::angry2::::angry2::::angry2::::angry2::::angry2::
KAZASIZ SÜRÜŞLER