Şanslı ve mutlu köpekcik :)

Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
221
yazık hayvana yaa garibim nasıda bakıyo bi an önce dursa diye
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
152
ohh i valla böle sevinçten yüzü gülüyor köpekciğin :cherry:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ehe ehe :) Ne küfrediyordur resmini cekene :p Özel hayata müdahele :mrgreen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Kırpık 5. kattan düşünce mecbur akşamın bi saati veterinere giderken bindirdik motosiklete. Düşmenin de etkisi ile olsa gerek çok korktu kuzum benim. 2 tekere bence bindirmemek lazım hayvancıkları. :pale: Kıyamam yaa. :pale:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Kırpık 5. kattan düşünce mecbur akşamın bi saati veterinere giderken bindirdik motosiklete. Düşmenin de etkisi ile olsa gerek çok korktu kuzum benim. 2 tekere bence bindirmemek lazım hayvancıkları. :pale: Kıyamam yaa. :pale:

yazık ya, fazla bişey oldu mu?
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Şanslı ama hiçte mutlu görünmüyor :p İçinden sanki ne çekiyon kaardeşimm diyor :)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
yazık ya, fazla bişey oldu mu?

Serum taktılar. 1 saat kadar durduk. Arka patisinin biri zedelendi. Önce ki gibi zıp zıp zıplayamıyo. Başka bişeyi yok. 1 aya tamamen iyileşcek işte. Şurup içiriyorum ağrı kesici.. :pale: Bazen ağlıyo ama acısından dayanamıyorum. :salut::salut:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
image012fr9.jpg
img1294cy4.jpg
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Resimin cekildigi yer Cin , ve sanirim buyuk ihtimalle o da kizin aksam yemegi paket yaptirmis evine gidiyor. :mrgreen:

Cin i ziyaret ettikten sonra ben o insanlarin hayvan sevgisine sahip olduklarina pek inanmiyorum acikcasi.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Zeda;
Ben yazacaktım, sen önce yazmışsın.

Muhtemelen akşam yemeği olacağı için fazla mutlu olduğunu sanmıyorum ben de...:)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
o değilde şu çinliler çin malı motor yapmasın artık, amma arıza veriyo, bıktım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst