- Katılım
- 13 Ağu 2006
- Mesajlar
- 3,044
- Konu Yazar
- #1
Kırpık 5. kattan düşünce mecbur akşamın bi saati veterinere giderken bindirdik motosiklete. Düşmenin de etkisi ile olsa gerek çok korktu kuzum benim. 2 tekere bence bindirmemek lazım hayvancıkları.ale: Kıyamam yaa.
ale:
yazık ya, fazla bişey oldu mu?
yerinde olmak isterdim .. ne güzel motora biniyo işte :mrgreen:
Şanslı ama hiçte mutlu görünmüyorİçinden sanki ne çekiyon kaardeşimm diyor
![]()
Loft; iki resim arasındaki farklarımı bulucaz :mrgreen:
bu harbi süper olmuş LOFT gülmektne öldüm :queen::queen: