- Katılım
- 2 Kas 2007
- Mesajlar
- 436
Geçmiş olsun. Geçen hafta ben de Libadiye'de, ve galiba aynı mevkide, kaza atlattım. Roller değişikti yalnız: Arabayla sol şeritten giderken sapağa gelmeden sağ şeride geçmeye niyetlendim. Senin yaşadığına benzer durumlara yol açmamak için önceden şerit değiştiririm çünkü. Baktım, sağ şerit müsait. Sinyal verip burnumu hafifçe çıkardım, makasçı tehlikesine karşı göz ucuyla aynaya bakmaya da devam ettim. Aniden bir çift far ışığı çarptı gözlerime. Ben alelacele burnumu tekrar sol şeride sokanken yanımdan kasksız bir skutırcı rüzgar gibi geçti ve makas ata ata gene bir anda gözden kayboldu.
Allahtan motorcuyuz da motorcudan ne beklenmesi gerektiğini biliyoruz
Allahtan motorcuyuz da motorcudan ne beklenmesi gerektiğini biliyoruz