Konuyu Toplam 14 üye okuyor. (14 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
rEnE, muvattali, linkinpark, BESTAPO, SmirnouF, kenya, repsolcu, Pınarr, Muzzyer, arslanfb, tamerr, babaçi, marten1907, belifeless
Hoca futbolseverlere baq, kop kop
Ben uyuyodum dısarda sevinirlerken bi ara balkona cıkim susun abi uyuyorum diyeyim dedim, kalabalıgı gördüm tırstım.. Uzagım futbola ama toplu deşarj oluyo insanlar bu spor sayesinde. Ölen yaralanan olmasında.
Bisde her sene Basketbol lig sampiyonu belli olunca yapıyorus bunu, garipsiyolar neye seviniyo bunlar, lig bitmedi daha diye
Sampiyonu kutluyorum (sampiyona sarılır)