iyi kurtuldunuz kaplanın pençesinden.
yenemedik ya ona yanarım :queen:
iyi kurtuldunuz kaplanın pençesinden.
yenemedik ya ona yanarım :queen:


insanları kin ve düşmanlığa tartışma yaratacak ortama sürükleyeceği için acilen kapatılasını talep ediyorum :mrgreen:
Hakemler yardım etmedi...Eniştemizde yoktu Federasyonda...alnımızı akıyla bu gururu yaşıyoruz...![]()
beşiktaşlı mod aranıyorrrrrrr
ÜZGÜNÜM ÖYLE BİR MOD YOK:queen: :queen: :queen:
biz sana şimdilik BBRR'yi verelim( fenerli:queen: )
pro'da olur(oda fenerli:queen: )
duyduguma göre fenerli olmayanı mod yapmıyorlarmış:mrgreen:
ben trabzonsporluyum. da bu olm falan filan ne ayakolm galatasaray tarihinde fenerbahçeyi kaç defa yenmiş onu bi söylesene.
ben trabzonsporluyum. da bu olm falan filan ne ayak
ordan biri galatasaray fb yi kaç kere yenmiş diyodaaa
fb kaçtane avrupadan buraya kupa getirmiş ? ? ?
Fakat şu da var bi gruptan 0(sıfır) çekip geri geldiğiniz günleride biliyoz :queen: :queen: :queen:
tabi sizin para avrupada geçmiyr galiba :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: