Şampİyonuz..tebrİkler İÇİn Siraya..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bir Fenerbahçeli olarak gururla Şampiyonluğumuzu dosta düşmana ilan ederim...


Yönetimden ricam bunu kilitlemeyin...


Hakemler yardım etmedi...Eniştemizde yoktu Federasyonda...alnımızı akıyla bu gururu yaşıyoruz...:p
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
iyi kurtuldunuz kaplanın pençesinden.
yenemedik ya ona yanarım :queen:
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
insanları kin ve düşmanlığa tartışma yaratacak ortama sürükleyeceği için acilen kapatılasını talep ediyorum :mrgreen:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
trabzon macı kaç kaç bitti
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
iyi kurtuldunuz kaplanın pençesinden.
yenemedik ya ona yanarım :queen:

olm galatasaray tarihinde fenerbahçeyi kaç defa yenmiş onu bi söylesene:queen: :queen:

hey gidi günler heyyy. ne döşemiştik beeee:queen: :queen:



Fenerbahçeyi ve tüm Fenerbahçe taraftarlarını kutluyorum:rendeer:


:rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bursanın intikmaı acı olmus
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
Hakemler yardım etmedi...Eniştemizde yoktu Federasyonda...alnımızı akıyla bu gururu yaşıyoruz...:p



Mete abicim,bir BJK'li olarak tebrik ediyorum.

fakaat; Sakın ola kimse basından bu yana alnımızın teri ıle geldık te şampıyon olduk demesın!!!Bir sekılde oldunuz evet bu sozun bıttıgı yer.ama sizin enişte niz olmadıgı kadar, bizimde başbakan ımız yok.!!

susun ve kutlayın sadece ..:farao:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lig bitemdeen belli olmaz gecen sene gördük
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beşiktaşlı mod aranıyorrrrrrr
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
hey gidi günler heyyy. ne döşemiştik beeee
bu laf motorcu adama yakışmamış
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herzaman her yerde en büyük PARA!!!! :cat:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ÜZGÜNÜM ÖYLE BİR MOD YOK:queen: :queen: :queen:

biz sana şimdilik BBRR'yi verelim( fenerli:queen: )

pro'da olur(oda fenerli:queen: )

duyduguma göre fenerli olmayanı mod yapmıyorlarmış:mrgreen:

yani kısaca fenerliler potansiyel mod diyebilirmiyiz:mrgreen:
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ordan biri galatasaray fb yi kaç kere yenmiş diyodaaa
fb kaçtane avrupadan buraya kupa getirmiş ? ? ?
Fakat şu da var bi gruptan 0(sıfır) çekip geri geldiğiniz günleride biliyoz :queen: :queen: :queen:
tabi sizin para avrupada geçmiyr galiba :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ben trabzonsporluyum. da bu olm falan filan ne ayak

:queen: Elınt bu ara harbi şamar oğlanı oldun be...:p


dünde ugly fırçalamıştı galiba...:p bende üzülüyom ama ...kına yakmıyom...valla...:p

ordan biri galatasaray fb yi kaç kere yenmiş diyodaaa
fb kaçtane avrupadan buraya kupa getirmiş ? ? ?
Fakat şu da var bi gruptan 0(sıfır) çekip geri geldiğiniz günleride biliyoz :queen: :queen: :queen:
tabi sizin para avrupada geçmiyr galiba :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

Fenerbahceee Avrupada yalandır...buda bir gerçek olarak tutanaklara geçsin lütfen...:p
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst