Şampİyonuz..tebrİkler İÇİn Siraya..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
204
bende fb li olarak bütün fenerbahceli arkadaşlarımın şampiyonluğunu kutlarım:cat: :cat: :cat:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Herkes haddini bilecek!!!
"FENERBAHÇE CUMHURİYETİ"

fenerbahe100ylfg8.jpg

yine diyorum.sizi avrupada gorelim kizlar ::pembe:: ::pembe:: ::pembe:: ::pembe::
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
olm galatasaray tarihinde fenerbahçeyi kaç defa yenmiş onu bi söylesene:queen: :queen:

hey gidi günler heyyy. ne döşemiştik beeee:queen: :queen:



Fenerbahçeyi ve tüm Fenerbahçe taraftarlarını kutluyorum:rendeer:


:rendeer: :rendeer: :rendeer:


terbiyesiz...:cyclopsan başka söyleyecek söz bulamadım da...
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
aslinda ulke tanitimina yardimcida oluyolar oyle yada boyle.avrupada sifir cekince otomatik olarak herkes fenerbahcenin hangi ulke takimi oldugunu arastiriyolar ve turkiyeyi buluyolar.aslinda bunun iyi bi tanitimmi yoksa kotu bi tanitim olduguda kesin degil.
Alemde tek kral var CIMBOM
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Konuyu Toplam 14 üye okuyor. (14 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
rEnE, muvattali, linkinpark, BESTAPO, SmirnouF, kenya, repsolcu, Pınarr, Muzzyer, arslanfb, tamerr, babaçi, marten1907, belifeless

Hoca futbolseverlere baq, kop kop

Ben uyuyodum dısarda sevinirlerken bi ara balkona cıkim susun abi uyuyorum diyeyim dedim, kalabalıgı gördüm tırstım.. Uzagım futbola ama toplu deşarj oluyo insanlar bu spor sayesinde. Ölen yaralanan olmasında.

Bisde her sene Basketbol lig sampiyonu belli olunca yapıyorus bunu, garipsiyolar neye seviniyo bunlar, lig bitmedi daha diye:)

Sampiyonu kutluyorum (sampiyona sarılır)
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
453
aslinda ulke tanitimina yardimcida oluyolar oyle yada boyle.avrupada sifir cekince otomatik olarak herkes fenerbahcenin hangi ulke takimi oldugunu arastiriyolar ve turkiyeyi buluyolar.aslinda bunun iyi bi tanitimmi yoksa kotu bi tanitim olduguda kesin degil.
Alemde tek kral var CIMBOM

SmirnouF bak buu gzl olduu eline saglıkk ehuehu:queen: :p
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
Hep Fener hep Fener.. Beşiktaşa hiç mi tşkr yok akideşlee..

Onların yoğun çabalamaları olmasaydı bu kadar çabuk ilan edebilir miydik şampiyonluğuu :wiinkk:
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
453
yokk kardess bjk maçı sattıı kutlamıycamm bjk yi

haa türkıye kupasını aldınıızz ginedee bjk lılerıı gönüldeenn kutlarımm
 
Katılım
3 Eyl 2006
Mesajlar
164
yine diyorum.sizi avrupada gorelim kizlar ::pembe:: ::pembe:: ::pembe:: ::pembe::

tarihinizde Avrupa da 1 kere gözüktünüz ama hala o 5 sene önceki durumunuzdan bahsediyorsunuz.siz hep geçmişteki o kupaya baktığınız sürece ilerleyemeyecek ve bu zihniyet devam ettikçe de siz o kupayı bi daha rüyanızda bile göremeyeceksiniz...

Artık bu zihniyeti değiştirin ve galatasarayın o kupadan sonra ne hallere geldiğine bir bakın!!!!
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
453
tarihinizde Avrupa da 1 kere gözüktünüz ama hala o 5 sene önceki durumunuzdan bahsediyorsunuz.siz hep geçmişteki o kupaya baktığınız sürece ilerleyemeyecek ve bu zihniyet devam ettikçe de siz o kupayı bi daha rüyanızda bile göremeyeceksiniz...

Artık bu zihniyeti değiştirin ve galatasarayın o kupadan sonra ne hallere geldiğine bir bakın!!!!


bizz 1 kere gördükk tam gördük aynı anda 2 kupa varmı sizde eee tabii fb lilerr yaşayamadıgı için bilmezlerr nasıl bir duydu oldugunuu ah be kardesımm :queen: :queen: :cat:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
180
SAMPİYON FENER EN BUYUK FENER
BURSASPOR BURSASPOR
bır fenerlı olarak 100. yıl şampiyonlugunu kutlar ve nıce sampiyonluklar görmek dileğğiiyle :rendeer:
bir bursalı olarak BURSASPORUMU tebrık ederım
3 yılın ıntıkamı!!!!! 3-0:queen:
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
453
NTV kanalını izliyorumdaa fb liler ne giymişş ölee civ civ kıyafetimii yoksaa kuşş kıyafetımııı
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
güzel kardeşim oralara ne giriyosun ya, şimdi ne gerek var böyle şeylere...

Avrupa Kupasından bahset sene 2000 :)

güzel şeylerden bahset :queen: :queen: :queen: :queen:

Ya iyiki bi o kupayı aldınız tebrik ederiz aldıgınız için... her Fb şampiyonlugundan sonra ve fb nin gs galibiyetinden sonra niye geseliler uefa kupasını ön plana cıkarıyorlar sanki başka türk yakımı alamayacak bizim nesil göremese bile mutlaka alınıcak
78-79,79-80 sezonlarında nottingam forest 2 sefer şampiyon kulupler kupasını aldı o zamanli adıyla bu takım hala bununla övünüyorsa artık ne diyeyim nottingam forest şu an (division one) liginde yani Bizim ligimize göre 2.lig B Kategorisi :queen: forum aldı başını gidiyor mackolik.com'a dönüştü karşılıklı sataşmalar :p
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
acildir!!!
vurun kilidi...
beşiktaşıııım sen çok yaşaaaaaa....
rayrayrayray rayrayraaaaay:p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst