- Katılım
- 3 Ocak 2006
- Mesajlar
- 4,679
bağdat caddesinden yeni geldim. süper süper süper. :queen:
ortalık yıkılıyor. :cherry:
ortalık yıkılıyor. :cherry:
vay be Smırno kankamızda yalan oldu...ula tek kankim oydu be...![]()
hadi iyi geceler size...
Maç muhabbeti yapmak istemiyorum sadece bi rahatsızlığımı dile getirmek istiyorum müsaadenizle..
Galatasaray şampiyon olduğunda fenerbahçe taraftarları koskoca bi fener bayrağıyla trafiği kapatmış insanlar evlerine gidebimek için helak olmuşlardı. Şimdi fenerbahçe yendi ve yine aynı eziyet.
Alt tarafı oyun, hobi vs olan bir eylemi insanlara eziyet, vakit kaybı, cebelleşmek şeklinde yansıtan zihniyeti yadırgıyorum.
Bir oyun bu kadar büyütülebilir...Ne gereği varsa anlamadım gitti....r:
r:
Hadi avrupa falan olsa anlıycam...Ama öteki takımda bizden....
Hiç unutmam Cimbom avrupa şampiyonu olduğunda 3 mz ci arkadaş tunalı hilmi caddesinde lastikleri yakmıştık....Sonra kamyonetle götürdük motorları....
Avrupada başarı sağlasınlar bak nasıl bağırıyorum....Ama burda kazanılan başarıları abartmak bence başka şeyler içeriyor...Gizli takım düşmanlığı gibi...
geçen sene fb yediremedıı dıyee cok abarttıı
bosverınn sevınsınlerr onlarındaa böle sevinme haklarıı varr
EN BÜYÜK CİMBOM son noktaa ...
elint arkadasımm bu olaylarımı cıkarmaa istersenn bizimdee var ellerımızdee bomba ama biz dalgamızı zamanında patlatırızz geçmiş artık 6-0 olayıı
bu aradaaa bir GALATASARAY lı olarak fb lilerıı kutlarımm
aldıkları şampiyonluk bencee hakkettılerr tekrar tebrık edıyorumm
arslanfb arkadasımm senın nikini kınıyorumm bı kere asrlan fb olmazz kanaryafb olabılırr puhahahaha
her ne kadar soyadım arslan olsada ben FENERBAHÇELİYİM boşuna benim nikimle uğraşma(hasan-arslan-fenerbahçe)
puhahahahaha uğraşmıyorum kii gözümee battıı sadecee asrlan fb mişş ehuehuehu
SmirnouFkankaa cokk ağır konusmusunn ayıp olmuyormuu acabaa
bakk ............ koy orayaaa :queen: :queen: senın iyiliğin için