Şampİyonuz..tebrİkler İÇİn Siraya..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
bağdat caddesinden yeni geldim. süper süper süper. :queen:

ortalık yıkılıyor. :cherry:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
bu ne yaw?????????????????spor forumu mu motosiklet forumu mu?
kitleyin ve fenerlilerin üyeliklerini iptal edin.şaka şaka.tebrikler arkadaşlar.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
manisa fb liler lokalinden yeni geldim eve
varya yıkıldı burasııı görmeliydiniz
ama bende ne ses ne de enerji kalmadı

sarı-lacivert
sarı-lacivert
ŞAMPİYON - FENER
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
453
olm galatasaray tarihinde fenerbahçeyi kaç defa yenmiş onu bi söylesene:queen: :queen:

hey gidi günler heyyy. ne döşemiştik beeee:queen: :queen:



Fenerbahçeyi ve tüm Fenerbahçe taraftarlarını kutluyorum:rendeer:


:rendeer: :rendeer: :rendeer:

elint arkadasımm bu olaylarımı cıkarmaa istersenn bizimdee var ellerımızdee bomba ama biz dalgamızı zamanında patlatırızz geçmiş artık 6-0 olayıı

bu aradaaa bir GALATASARAY lı olarak fb lilerıı kutlarımm
aldıkları şampiyonluk bencee hakkettılerr tekrar tebrık edıyorumm



arslanfb arkadasımm senın nikini kınıyorumm bı kere asrlan fb olmazz kanaryafb olabılırr puhahahaha
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
vay be Smırno kankamızda yalan oldu...ula tek kankim oydu be...:p


hadi iyi geceler size...

abi mumkunse su topic hafizamdan silinene kadar malum 3'lunun ortasina dusecek topicler acma,eger acarsan bilki yanlizsin,hatta bir sure taraf bile degistirebilirim :cherry:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Maç muhabbeti yapmak istemiyorum sadece bi rahatsızlığımı dile getirmek istiyorum müsaadenizle..

Galatasaray şampiyon olduğunda fenerbahçe taraftarları koskoca bi fener bayrağıyla trafiği kapatmış insanlar evlerine gidebimek için helak olmuşlardı. Şimdi fenerbahçe yendi ve yine aynı eziyet.

Alt tarafı oyun, hobi vs olan bir eylemi insanlara eziyet, vakit kaybı, cebelleşmek şeklinde yansıtan zihniyeti yadırgıyorum.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Maç muhabbeti yapmak istemiyorum sadece bi rahatsızlığımı dile getirmek istiyorum müsaadenizle..

Galatasaray şampiyon olduğunda fenerbahçe taraftarları koskoca bi fener bayrağıyla trafiği kapatmış insanlar evlerine gidebimek için helak olmuşlardı. Şimdi fenerbahçe yendi ve yine aynı eziyet.

Alt tarafı oyun, hobi vs olan bir eylemi insanlara eziyet, vakit kaybı, cebelleşmek şeklinde yansıtan zihniyeti yadırgıyorum.


Bir oyun bu kadar büyütülebilir...Ne gereği varsa anlamadım gitti....:pr: :pr:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Bir oyun bu kadar büyütülebilir...Ne gereği varsa anlamadım gitti....:pr: :pr:

hastasina sorcan,ben bu fener-cimbom icin kac defa eve giremedigimi bilirim be .damarimi kessen kirmizi akar ama sari akarmi bilmem :silent: :silent: :cherry: .
ulan bursa macida gecti off off ::angry2::
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hadi avrupa falan olsa anlıycam...Ama öteki takımda bizden....

Hiç unutmam Cimbom avrupa şampiyonu olduğunda 3 mz ci arkadaş tunalı hilmi caddesinde lastikleri yakmıştık....Sonra kamyonetle götürdük motorları....

Avrupada başarı sağlasınlar bak nasıl bağırıyorum....Ama burda kazanılan başarıları abartmak bence başka şeyler içeriyor...Gizli takım düşmanlığı gibi...
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Hadi avrupa falan olsa anlıycam...Ama öteki takımda bizden....

Hiç unutmam Cimbom avrupa şampiyonu olduğunda 3 mz ci arkadaş tunalı hilmi caddesinde lastikleri yakmıştık....Sonra kamyonetle götürdük motorları....

Avrupada başarı sağlasınlar bak nasıl bağırıyorum....Ama burda kazanılan başarıları abartmak bence başka şeyler içeriyor...Gizli takım düşmanlığı gibi...

yasa alp abi yasa,sen boyle yaz ben 1 ay mete_han abiye kar$i yazayim abimm be dewam,ver co$kuyu :cat: :cat: :cat: :cat:
avrupada gorelim sizi kizlar ::pembe:: ::pembe:: ::pembe:: ::pembe:: ::pembe:: ::pembe:: ::pembe:: ::pembe::
ayrica motorlari eve kamyonete goturme muhabbeti ho$uma gitti :cherry:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Ahhh nerde o eski günler ahhhhhhhhhh :p ...bu haleredemi düşecektiniz ahhhhhh
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
453
geçen sene fb yediremedıı dıyee cok abarttıı

bosverınn sevınsınlerr onlarındaa böle sevinme haklarıı varr

EN BÜYÜK CİMBOM son noktaa ...
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
geçen sene fb yediremedıı dıyee cok abarttıı

bosverınn sevınsınlerr onlarındaa böle sevinme haklarıı varr

EN BÜYÜK CİMBOM son noktaa ...

bosver kanka birakta bu sene sampiyon olup sevinsinler,zaten bu senede sampiyon olamasalar o kadar paraya,Aziz yildirim tum futbolcularin ayaklarina siktirirdi,bi dahada futbolculuk hayatlari biterdi.son mermiyide YILDIRIM kendi kafasina sikardi :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
elint arkadasımm bu olaylarımı cıkarmaa istersenn bizimdee var ellerımızdee bomba ama biz dalgamızı zamanında patlatırızz geçmiş artık 6-0 olayıı

bu aradaaa bir GALATASARAY lı olarak fb lilerıı kutlarımm
aldıkları şampiyonluk bencee hakkettılerr tekrar tebrık edıyorumm



arslanfb arkadasımm senın nikini kınıyorumm bı kere asrlan fb olmazz kanaryafb olabılırr puhahahaha

her ne kadar soyadım arslan olsada ben FENERBAHÇELİYİM boşuna benim nikimle uğraşma(hasan-arslan-fenerbahçe)
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
453
her ne kadar soyadım arslan olsada ben FENERBAHÇELİYİM boşuna benim nikimle uğraşma(hasan-arslan-fenerbahçe)


puhahahahaha uğraşmıyorum kii gözümee battıı sadecee asrlan fb mişş ehuehuehu

SmirnouF
kankaa cokk ağır konusmusunn ayıp olmuyormuu acabaa
bakk ............ koy orayaaa :queen: :queen: senın iyiliğin için
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
puhahahahaha uğraşmıyorum kii gözümee battıı sadecee asrlan fb mişş ehuehuehu

SmirnouF
kankaa cokk ağır konusmusunn ayıp olmuyormuu acabaa
bakk ............ koy orayaaa :queen: :queen: senın iyiliğin için

herkese hakettigi hareketler bunlar.
zaten aci bi kaybim var,delikanli diye bildigim silah arkadasim mete_han fenerli cikti.moraller sifir,gerisi onemli degil kanka,olursem cimbomuma ve vatanima oleyim ...
 
Katılım
3 Eyl 2006
Mesajlar
164
Son 4 sezonda 3 ŞAMPİYONLUK

Herkes haddini bilecek!!!

"FENERBAHÇE CUMHURİYETİ"

fenerbahe100ylfg8.jpg


fenerbahe100ylam0.jpg
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst