- Katılım
- 17 Ara 2011
- Mesajlar
- 583
Enes;
Evet bizim Ybr'yi de kullanıyorum arada. Öncelikle şunu belirteyim. Mişlenleri, forumdan Ybr'sini satan bir arkadaştan ikinci el olarak aldık. Yaklaşık 2 bin km kullanılmış.
Yol tutuşları arasında pek fark yok. Panik fren yapınca ön lastik kayması dışında neredeyse hiç kaymıyorlar.
Ben de arada yazın Toroslar'a çıktığım için ve daha ucuz olduğu için Pirelli tercih ediyorum. Hiç düşünmeden tavsiye ederim. Kesinlikle pişman olmazsın.
Yorum için teşekkürler, Michelin asfaltta efsane lastik olduğu ama asaflt dışında pirellinin bi tık önde olduğunu duymuştum.Bi sorayım dedim. Fiyat farkını da katınca şuan pirelli bana biraz daha yakın:cat:
Peki lastikleri nerden aldınız fiyat uygun gibi geldi bana
Son düzenleme:


