Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
Enes;
Evet bizim Ybr'yi de kullanıyorum arada. Öncelikle şunu belirteyim. Mişlenleri, forumdan Ybr'sini satan bir arkadaştan ikinci el olarak aldık. Yaklaşık 2 bin km kullanılmış.
Yol tutuşları arasında pek fark yok. Panik fren yapınca ön lastik kayması dışında neredeyse hiç kaymıyorlar.
Ben de arada yazın Toroslar'a çıktığım için ve daha ucuz olduğu için Pirelli tercih ediyorum. Hiç düşünmeden tavsiye ederim. Kesinlikle pişman olmazsın.

Yorum için teşekkürler, Michelin asfaltta efsane lastik olduğu ama asaflt dışında pirellinin bi tık önde olduğunu duymuştum.Bi sorayım dedim. Fiyat farkını da katınca şuan pirelli bana biraz daha yakın:cat:
Peki lastikleri nerden aldınız fiyat uygun gibi geldi bana
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eki 2007
Mesajlar
95
@EnesBeyter verdiğin ilandaki yeri aramamıştım.Şehirdışı sadece düzceyi aradım. Burada gri varsa alırım artık.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Enes:Ben Pirelli duro Traction kullanıyorum genelde memnunum,fakat İstanbul yolculuğumda(Kışın gitmiştim) tarfikte durkalklarda arka teker kilitlenip kaymıştı Allahtan toparladım düşmedim.Pirelli duro traction ısınmadan fren kalitesi kötü ısındıktan sonra iyi fakat kışın durkalk trafiğinde ısınması imkansız ve tehlikeli,benim kullanım görüşlerim.Michelin kullanmadım hiçbirşey diyemem...
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Yorum için teşekkürler, Michelin asfaltta efsane lastik olduğu ama asaflt dışında pirellinin bi tık önde olduğunu duymuştum.Bi sorayım dedim. Fiyat farkını da katınca şuan pirelli bana biraz daha yakın:cat:
Peki lastikleri nerden aldınız fiyat uygun gibi geldi bana

Adana Camgöz'den aldım. Şimdiye kadar forumdan iki kişiye daha gönderdim. Bazı yerlerde 240 liraya falan satılıyormuş.
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
Herkesin Regaip kandilini , Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramının kutlarım:rendeer:

Kaplin lastiklerini değiştirmek için işe koyulmuştum ama yeni aldığım kaplin olmadı. Yan sanayi aldığımdan mıdır bilmiyorum. Kaplini tekerleğe takıyorum sıkıntı yok ama dişilinin olduğu parça kapline oturmuyor arada boşluk kalıyor. Orj jianshe malı olan vardı onu alıp dneyeceğim bir de.
20150423_121520_1.jpg

Eski kaplinim. Üstünde çatlamalar mevcut.
Sökerken ön dişlide boşluk olduğunu farkettim. elimle yoklayınca dişli sallanıyor. Normal mi sallanması dişliyi mi değiştireceğiz yoksa:silent:
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Cümleten kandiliniz mübarek olsun.
Enes ön dişli sallanır sıkıntı yok.
Ama kaplindeki sorunu anlayamadım. Eskisiyle yenisini karşılaştımadın mı? Benim aldıklarım hep şıp diye oturmuştu.
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
Cümleten kandiliniz mübarek olsun.
Enes ön dişli sallanır sıkıntı yok.
Ama kaplindeki sorunu anlayamadım. Eskisiyle yenisini karşılaştımadın mı? Benim aldıklarım hep şıp diye oturmuştu.
Takmadan baktım yanyana koydum görünüşte bi sıkıntı yoktu
Kaplini resimdeki gibi yuvaya takarken sıkıntı yok,sonraki adım kaplinin üstüne dişlinin olduğu parça tam oturmuyor arası açık kalıyor.Ne yaptıysam kapanmadı.Kaplindeki yuva yeterince derin değil galiba.
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
Kaplin sorununu hallettim, benden kaynaklı tam oturtamamışım. Acemelik diyelim ilk seferden dolayı. İyiki değiştirmişim biraz yumuşadı kalkışlar ara gazlamalar, iyi oldu yani:cat:
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Bizim wolflerin arka tekerini cikarmak icin kac numarali anahtarlari kullaniyoruz? Ben ayarli penseyle eskiden sokerken simdi sokemedim. Muhtemelen son gittigim motor tamircisi yuzunden. Kombine anahtar alicam o yuzden soruyorum Kac numarali diye.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
21 kombine ve uzatmak için demir boru lazım dostum sana. Ama o somunun ayarlı penseyle falan sökülmemesi normal. En az 10kg sıkmak lazım o somunu.
Ucuna boru tak anahtarın öyle sık. Gevşer yoksa.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
21 kombine ve uzatmak için demir boru lazım dostum sana. Ama o somunun ayarlı penseyle falan sökülmemesi normal. En az 10kg sıkmak lazım o somunu.
Ucuna boru tak anahtarın öyle sık. Gevşer yoksa.

demir borudan kastin nedir tahsin abi anlamadim. Standart demir parcasi mi? Yani anahtari tutup sikmak yerine boruyu anahtara takip oyle sikmak gibi bisey mi?
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
demir borudan kastin nedir tahsin abi anlamadim. Standart demir parcasi mi? Yani anahtari tutup sikmak yerine boruyu anahtara takip oyle sikmak gibi bisey mi?

Uzatma kolu deniliyor. Anahtarın ucuna o boruyu takarak daha kolay sıkmak veya gevşetmek için.
Merkeze uzaklık arttıkça, daha az kuvvet uygulayarak daha çok çevirme gücü elde etmeye yarıyor.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Uzatma kolu deniliyor. Anahtarın ucuna o boruyu takarak daha kolay sıkmak veya gevşetmek için.
Merkeze uzaklık arttıkça, daha az kuvvet uygulayarak daha çok çevirme gücü elde etmeye yarıyor.

eyvallah sagolasiniz ya. Valla siz de olmasaniz ne oldugu belirsiz ustalara muhtac kalacaz.
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
Esd Koruma demiri ve alt sakalın montajını yaptım. Kime sorsam sakal + demir olmaz diyordu. Bismillah deyip giriştim. Zor ama imkansız değil.
Demiri takıp sakalda demirin ayağına değen yerleri biraz tıraşladım. Tamamdır :cat:
20150425_185139.jpg


aaaa.jpg


bbbb.jpg


demirin üstüne çift korna ve sis lambası da takmayı düşünüyorum
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Ellerine sağlık Enes, güzel olmuş. 👍
Dün depo yedeğe düşmeden doldurdum. 13.35 litre benzin aldı. Demek ki gerçekten 17 litreye yakın alıyor.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Esd Koruma demiri ve alt sakalın montajını yaptım. Kime sorsam sakal + demir olmaz diyordu. Bismillah deyip giriştim. Zor ama imkansız değil.
Demiri takıp sakalda demirin ayağına değen yerleri biraz tıraşladım. Tamamdır :cat:
http://s26.postimg.org/4my14ucsp/20150425_185139.jpg

http://s26.postimg.org/cgymq8kll/aaaa.jpg

http://s26.postimg.org/j8p1t39l5/bbbb.jpg

demirin üstüne çift korna ve sis lambası da takmayı düşünüyorum

Bu çalışma üzerine büyük Türk düşünürlerinin bir sözünü not edelim..

"Zoru hemen yaparız, İmkansız biraz zaman alır."

Eline sağlık, güzel olmuş..

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:15 ----------

Hafta sonu adak kurbanı işini araştırmak adına yakın çevrede bi gezintiye çıktım..





Az birazda gezmiş oldum.. Soğuklar sebebi ile neredeyse 2 haftadır motosiklet kapının önünde yatıyordu..





Bu yokuşun inişi de pek bi güzeldi.. :)


 
Katılım
20 Eki 2007
Mesajlar
95
@Enes eline sağlık on numero olmuş,yakışmış. Bu demirlerin krom kaplamalısı piyasada mevcut mu acaba ? Google amcada bulamadım.
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
@vedkum
Esd demiri diye geçiyo. Krom olanını görmedim, ben alırken alttaki vardı bağlantı yerleri aynı
Krom olarak fazla çeşit yok zaten
208216363l3v.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst