Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Arka ampul ve yağını değiştirdim bugün. Fatih problem yok. Hergün kullanıyorum zaten. Mayıs, haziran, temmuz, ağustos farketmez :)
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
@zero
Dostum orta sehpada ise debriyaja basmadan geçer vitesler.
Ama motor yan ayakta duruyor iken yada arka teker yere deyiyor iken vites debriyajsız geçiyorsa problem var demektir.
@salih
Valla sabırsızlıkla bekliyorum bu alarm işini. Biz takabilirmiyiz bunu?
Aman haberdar et bizi gelişmelerden.
Hemen bende sipariş vereceğim senden gelem habere göre

hay allah senden razı olsun. evet orta ayaktayken böyle sorun oluyor. bugün de hava güzeldi dedim başlarım debriyajına sürecem ben bugün. yolda giderken debriyajsız vites değişmiyordu. yani bi süre basılı tutunca vites pedalına o zaman tık diye geçiyordu ama hemen geçmiyordu. yarın gidip iyice ayarlayım. sağolasın abi yardımcı oldun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:25 ----------

Bu şekilde debriyaj kullanmadan vites geçişleri bi probleme işaret.. ama senin motosikletin yeni, bu kadar kısa süre de niye arızalansın.. vakit kaybetmeden bi servise uğra derim.

abi çoook ciddi bir problem olmadan imkanı yok uğramam. artık ufak tefek işlerini kendim yapabiliyorum ve bu motoru uzun süre kullanmayı düşünmüyorum ama eğer kullanırsam da motorun rektefesini dahi kendim yapıp ne doğru ne yanlış yüksek cc makinaya geçmeden ucuz yoldan öğrenmek istiyorum. bir de senin motorun son hızı kaç salih abi? ben 1300-1400 km'de motul 5000 10-40 yağ koyduktan sonra son hızda bi 5 km lik (yani 105 kmh) bi artış ve rahatlama oldu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:31 ----------

son ve önemli olarak şunu söylemek istiyorum. 457 km'deki yağ değişiminde konulan eni 10-40 yağ, 1300-1400 km'deki yağ değişiminde hem simsiyah hem de neredeyse su gibiydi; yoğunluğu azalmıştı. kitapçıkta 1500 km'de bir yağ değiştirin diyor. bunu aksatmaya gelmez galiba. dikkatli olmak lazım.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
@salih
Valla sabırsızlıkla bekliyorum bu alarm işini. Biz takabilirmiyiz bunu?
Aman haberdar et bizi gelişmelerden.
Hemen bende sipariş vereceğim senden gelem habere göre

Şu manuelini bi tercüme edeyim, alet edavatı toplayıp girişicem yakın zamanda... Ekstra birazda kablo bulundurmak lazım gibi mevcut kablolar yetersiz gelebilir diye..

Beni takip etmeye devam edin.. :cherry:


abi çoook ciddi bir problem olmadan imkanı yok uğramam. artık ufak tefek işlerini kendim yapabiliyorum ve bu motoru uzun süre kullanmayı düşünmüyorum ama eğer kullanırsam da motorun rektefesini dahi kendim yapıp ne doğru ne yanlış yüksek cc makinaya geçmeden ucuz yoldan öğrenmek istiyorum. bir de senin motorun son hızı kaç salih abi? ben 1300-1400 km'de motul 5000 10-40 yağ koyduktan sonra son hızda bi 5 km lik (yani 105 kmh) bi artış ve rahatlama oldu.

Valla benim yakın zamanda denemem olmadı 2000 li km lerde 110 yapmışlığım var çevre yolunda ama kısa süreli..max 90-95 stabil gidebiliyordum.. Kısmetse yarın çevre yolunda olucam yine ama havalar bi ısınsın tekrar bi deneme yaparım.. yoksa ben hızdan ziyade yavaş yavaş sağı solu izleyerek sürmeyi seviyorum.. sır bu yüzden şehir içi kullanımı rahat olacağını bilsem cruiser alıcam zaten..

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:36 ----------

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Adil Abi bu nedir? Neyin çetelesini tutuyorsun.. :)
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Valla zero kardeş motosiklet lerdeki şanzıman araba gibi değil. Debriyaj teli kopuk motoru servise sürerek getiren ustalar var bu dünyada. Uygun deviri yakalarsan debriyajsız şak diye vites değiştirebiliyosun motosiklette.


@adil abi
Hayırdır abi gece gece xxx:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Valla zero kardeş motosiklet lerdeki şanzıman araba gibi değil. Debriyaj teli kopuk motoru servise sürerek getiren ustalar var bu dünyada. Uygun deviri yakalarsan debriyajsız şak diye vites değiştirebiliyosun motosiklette.

Http://www.youtube.com/watch?v=N_9qNGuemjw

@adil abi
Hayırdır abi gece gece xxx:mrgreen:

motoru ilk aldığımda debriyaja basmayı unutup vites değiştirmiştim. 5-10 saniye sonra ''ulan ben debriyaja basmadım nasıl geçti bu vites'' dediğimi bilirim. :mrgreen:
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şu manuelini bi tercüme edeyim, alet edavatı toplayıp girişicem yakın zamanda... Ekstra birazda kablo bulundurmak lazım gibi mevcut kablolar yetersiz gelebilir diye..

Beni takip etmeye devam edin.. :cherry:




Valla benim yakın zamanda denemem olmadı 2000 li km lerde 110 yapmışlığım var çevre yolunda ama kısa süreli..max 90-95 stabil gidebiliyordum.. Kısmetse yarın çevre yolunda olucam yine ama havalar bi ısınsın tekrar bi deneme yaparım.. yoksa ben hızdan ziyade yavaş yavaş sağı solu izleyerek sürmeyi seviyorum.. sır bu yüzden şehir içi kullanımı rahat olacağını bilsem cruiser alıcam zaten..

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:36 ----------



Adil Abi bu nedir? Neyin çetelesini tutuyorsun.. :)

:mrgreen: Salih you tubeden uğraşmamak için facebooktan video yüklemek istedim olmadı bende yazdım öyle :) ama video uzun faceden link vericem

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:44 ----------

UÇMAKDERE VİRAJLARI
https://www.facebook.com/adil.ozel.31/videos/vb.100001716136248/824536950946835/?type=2&theater
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
35
Arkadaşlar bu gün göstergelerden tık tık tık diye ses gelmeye başladı, hız arttıkça tıklama sıklaşıyo ve hafif km ibresi de titriyo. Daha önce böyle bir durumla karşılaşan oldu mu ? neden olabilir acaba ? yardımcı olursanız sevinirim, şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Göstergeye bağlanan km teli gevşemiş olabilir. Wolf'te değil ama başka motosikletimde aynısı olmuştu. Bağlantı noktasını sıkınca düzelmişti.
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
35
Baktim olmayacak motosuklet tamircisini vosterdim artik. Eleman km halarini soktu yavladi takti yine ses ve ibrenin oynamasi devam etti. Son olarak dikkatimi cekmisti altta sifirlanan sayac 299 da takili kalmisti. Sifirlayinca hic bisey kalmadi cozum bu kadar basitmis:))))
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Nihayet lastikleri değiştirdim. İkinci sefer Pirelli aldım. 190 lira, 15 lira da takmaya verdim.

Bu da bizim Ybr'ye takılı olan Mişlen ile yan yana fotoğrafı.

Jianshe marka arka balatayı da 20 liraya aldım. Şimdilik iyi tutuyor gibi.
 
Katılım
20 Eki 2007
Mesajlar
95
@rs_guven hayırlı olsun güle güle kullanın. Wolf'ların jantlar ybr'den daha geniş zannedersem ?

Bu arada İstanbul genelinde motor bulamadık, salcano'yu aradığımda ise mh görevlisi bayilerle görüşün, size motor talep etsinler dedi. Birkaç bayi ile görüştüm sadece birisi olumlu döndü, o da haziran sonuna doğru gelecekmiş tarzı dönüş yaptı. Bakalım nasıl temin edebilicez.Son çare düzce bayisi.Ama onlarda da gri renk yok şuan.
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Bu arada benim amortisörler Ybr ile aynı seviyedeydi ama ondan çok daha yumuşaktı. Geçen pazar artçılı yaptığımız gezide tehlikeli derecede yaylanıyordu.
Tek kademe sertleştirdim. Yeterli gelmeyince, bir kademe daha sertleştirdim. Normalde de böyle esnek miydi? Yoksa patladı da mı öyle oldu bilemiyorum tabi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:02 ----------

@rs_guven hayırlı olsun güle güle kullanın. Wolf'ların jantlar ybr'den daha geniş zannedersem ?

Bu arada İstanbul genelinde motor bulamadık, salcano'yu aradığımda ise mh görevlisi bayilerle görüşün, size motor talep etsinler dedi. Birkaç bayi ile görüştüm sadece birisi olumlu döndü, o da haziran sonuna doğru gelecekmiş tarzı dönüş yaptı. Bakalım nasıl temin edebilicez.Son çare düzce bayisi.Ama onlarda da gri renk yok şuan.

Allah razı olsun. jant ölçüleri aynı diye biliyorum. Yoksa aynı lastikler uymazdı.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Güven arka amortisörden bahsediyor isen onda yağ yok. Sadece yay var.

Önden bahsediyor isen Patlasa şakır şakır yağ geliyor illa anlarsın. Bide önde sertlik ayarı varmı? Eğer önden bahsediyorsan.
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Güven arka amortisörden bahsediyor isen onda yağ yok. Sadece yay var.

Önden bahsediyor isen Patlasa şakır şakır yağ geliyor illa anlarsın. Bide önde sertlik ayarı varmı? Eğer önden bahsediyorsan.

Yok abi arkadan bahsediyorum. Önde ayar yok. Ben hiç keçe falan değiştirmediğim için uzak kalmışım bu konuya. :)
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
Önceki gün akşam çok güzel bi çukura girdim. Görünürde bi sıkıntı yok ama jantı filan yamultmamışızdır inşallah

@rs_guven
Pirelliler hayırlı olsun. Michelin ve pirelliyi kıyaslama imkanınız oldu mu? Yakın zamanda lastik alabilirim ben de pirelli nin asfalt harici yolarda daha iyi olduğu duyumunu aldım. Yazın ben de dağ,bayır,yayla baya bi geziyorum kafamı kurcaladı burası:silent:

@vedkum
Dostum senin motor işi iyice yılan hikayesine döndü galiba. Gel sana bizim eniştenin motoru verelim adamın kullandığı yok benim garajda yatıyo motor.:queen: Şaka bi yana inşallah kısa zamanda bulursun tam sürecek zamanlar gelmeye başladı.
gebzede şöyle bi ilan gördüm yüksek ihtimalle aramışsındır ama yinede göstereyim ben
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-salcano-sok-kampanya-kaya-motorda-201081060/detay
10946246_417959175029754_1131867780_n.jpg

bayadır atamıyorum resim eskilerden bitane atayım ortalık şenlensin
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Enes;
Evet bizim Ybr'yi de kullanıyorum arada. Öncelikle şunu belirteyim. Mişlenleri, forumdan Ybr'sini satan bir arkadaştan ikinci el olarak aldık. Yaklaşık 2 bin km kullanılmış.
Yol tutuşları arasında pek fark yok. Panik fren yapınca ön lastik kayması dışında neredeyse hiç kaymıyorlar.
Ben de arada yazın Toroslar'a çıktığım için ve daha ucuz olduğu için Pirelli tercih ediyorum. Hiç düşünmeden tavsiye ederim. Kesinlikle pişman olmazsın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst