Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
selam arkadaşlar. bugün motorumla oldukça eğlenceli(!) dakikalar geçirdim.:)

bugün yapacağım bazı işlerim vardı. dedim atlayım wolfe hemen hallederim hem motor sürmüş olurum. motora atladım atlamasına da motorun üstüne oturmamla orta ayaktan indirirken bir gariplik hisssetmem bir oldu. bir yumuşaklık vardı. garip bir yumuşaklık. daha önce hiç hissetmediğim...(ne pis bir tanım oldu yav :p) ulan inşallah arka tekerlek cortlamamıştır derken bir de ne göreyim. arka lastik asfaltla adeta bir aşk yaşıyordu.

ilk önce birinin indirdiğini düşünüp benzinliğe kadar elimde motorla 1km kadar gittim. şişirdim lastiği. 5-10 saniye sonra tekrar kontrol amaçlı taktım pompanın ucunu latiğe. 10 saniye önce 33 psi olan lastik basıncı olmuş 31 psi. bir kurye arkadaş da lastiklerini şişirmek için gelmişti. dedim abi böyle böyle napacam ben. siboba su tuttu. iç lastik patlamış sibobun altından hava kaçırıyordu. birkaç yer söyledi yüzüncü yılda gitmem için ama ben bulamam kolay kolay zaten lastik de patlak diye (lastiği de 38 psi yapıp) tam gaz aski tarafına moto center diye daha önce de bir defa gitmiş olduğum bi yere gittim. (bu arada garip bir şekilde güleryüzlüydü ilgiliydi buradaki adam :silent:) 30 tl verip değiştirttim iç lastiği. iç lastikte sürtünme gibi bir şey olmuş ordan hava kaçırıyordu. bu olaya profesyonel bisikletçler(genellikle dağ bisikletçileri) yılan ısırığı tarzı gibi bir tanım yapıyordu. genelde kasis veya çukurdan sert geçilirse bu tarz iç lastik patlağı oluyormuş.

onlar değiştirirken bende para çekmeye gittim yapı krediye.bir de baktım ne göreyim yanımda yiba çarşısı tabelası :cherry: okan da durur mu dalmış içeriye. sonra milyon tane motosiklet parçası ve parçacısını da keşfetmiş. :cat:

iyi de oldu aslında. kesinlikle artık oradan parça alıp kendi motorumun bakımını kendim yapacağım. zaten parçacıya girdiğimde, incik boncuk mağazasına girmiş kadın gibi hissettim kendimi. ulan ne alsam ne alsam diye uzun uzun baktım :cherry: ama alacak pek birşey bulamadım tabi. bütün parçalar nazar değmesin ama sapasağlam çalışıyordu.

işim bitince shellden depoyu fulledim bu arada. 67.80 tl ye 15.30 litre yakıt aldı. önceden depoyu taşar v.s diye tam fulletmemiştim. bir iki parmak mesafe kala durdurtmuştum pompacıyı. meğer o bir iki parmaklık alan ne kadar fazla yakıt alıyormuş. dolamadı bi :p

gelelim bazı sorunlara.
arkadaşlar motorla 50 km ve üstünde giderken gidonu bırakınca tank slapping tarzı birşey oluyor. gidon sağa sola ufak ufak ama hızlı bir şekilde dönüyor.
motorla giderken ön tekerden tık tık bir ses geliyor. bu sesin sıklığı motorun hızına göre artıyor veya azalıyor. bunun sebebi ne olabilir?
ve son olarak ön-arka bir takım michelin lastik alacağım. malum bizim jantlar uygun değil sibop falan yüzünden. ayrıca arka jantım da hafif yamuk. bu lastik-jant olaylarının hepsini halledebileceğim bir yer söyleyebilir misiniz?

şimdiden çok teşekkür ederim. sağlıcakla kalın.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
50 bin km deyim. 32 binde aldım. Aldı alalı tubles kullanıyorum. Hiç bir sorunla karşılaşmadım. Patlama dahil. Bu nisan sonuna kadar motoru fat280 fatih e teslim etmiş olurum heralde. İnazuma yıda satacağım. Gerisi kader kısmet. Artık ne alırım bilmiyorum.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
50 bin km deyim. 32 binde aldım. Aldı alalı tubles kullanıyorum. Hiç bir sorunla karşılaşmadım. Patlama dahil. Bu nisan sonuna kadar motoru fat280 fatih e teslim etmiş olurum heralde. İnazuma yıda satacağım. Gerisi kader kısmet. Artık ne alırım bilmiyorum.

ne yalan söyleyim virajlarda ve ıslak yollarda gerçekten korkuyorum. düzgün hamurlu bir lastik alıp virajlara ve ıslak yollara girerken korkmak istemiyorum. tabi bir de tubeless patlayınca en fazla fitil atılır devam edilir ama iç lastik her yerde bulunmuyor öyle bir problem var. eğer lastiğim tubeless olsaydı bugün gittiğim benzincidedeki lastikçi hemen halledebilirdi mesela. :) siz baya sakin kullanıyorsunuz galiba pek problem yaşamamışsınız . gerçi bugün karşılaştığım cbf'li kurye arkadaş da fabrika çıkış lastiklerini yazın kullanıyormuş. o da bir sorunla karşılaşmamış pek. memnun olduğunu söyledi. bu lastik olayı tamamen kullanıma bağlı galiba.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Fitilde güzel olmuyor. Bence en iyisi lastiği söküp içten yama yaptırmak. Tecrübeyle sabit
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Patlayan tubles lastiği söker atarım. Daha hiç patlamadı ama,zaten lastik kaç para yav, inazuma iyi lastik takım 800 lira, wolf en iyi lastik takım 150-200 lira.
 
Katılım
20 Eki 2007
Mesajlar
95
@tahsins ilk aradığım bayi Uçerlerdi zaten. Artik bajaj satiyoruz dediler. Yarin son çare salcanonun kendini arayacam. Tabi doğru düzgün numaraları varsa. Bayi bulamiyoz komedi gibi.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel cevap Tahsin''gidonun dizlere çarpması'' çok ilginç.Bana cafe racer yapacak hissi verdi :silent:

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:17 ----------

50 bin km deyim. 32 binde aldım. Aldı alalı tubles kullanıyorum. Hiç bir sorunla karşılaşmadım. Patlama dahil. Bu nisan sonuna kadar motoru fat280 fatih e teslim etmiş olurum heralde. İnazuma yıda satacağım. Gerisi kader kısmet. Artık ne alırım bilmiyorum.

Adem bu İnazumayı alan satıyor :silent: sebep ne yedek parçanın pahalı olmasımı motorun kullanımıyla ilgili birşeymi ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:29 ----------

@tahsins ilk aradığım bayi Uçerlerdi zaten. Artik bajaj satiyoruz dediler. Yarin son çare salcanonun kendini arayacam. Tabi doğru düzgün numaraları varsa. Bayi bulamiyoz komedi gibi.


Şu an iki firmada var biri Antalya diğeri Düzcede,size daha yakın.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ti-salcano-wolf-125-0km..2014-148422155/detay
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
20150406_181605.jpg

Wolfe amerikan park yaptım hafta sonu.Araba için aldığım modül vardı elimde denedim fena da durmadı.

Adil abinin dediği gibi baktım gidonda boşluk olunca gidip sıktırdım motorcuya. gitmişken kaplin sordum orj jianshe ve yerli malı var dedi aynı fiyat ama yerli daha iyi dedi.(Sürekli gittiğim motorcu) Yerli aldım ben de vakit bulunca değiştireceğim.

Kardeşim için internetten mont sipariş vermiştim ufak geldi satıcı önceden de söylemişti değiştiririz diye geri gönderdim masraflar o karşılayıp değiştirecek. Çok ilgili bi satıcı Özdinç Motosiklet fiyatları da uygun. İnternetten mont koruma vs almayı düşünen varsa tavsiye ederim.. Piyasası 250-300 arası olan Venom Evolution montu 210 tl aldım ben mesela:cat:
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Okan;
Benim lastikler tubless sıkıntı yok.. Öndeki yalpalama lastiğin uygun yerleşmemesinden, jant eğriliğinden yada yaptığın cross tan dolayı belki ön teker rulman/bilye sıkıntısından kaynaklanmış olabilir gibi..

Adem80;
Adil Abi gibi bende merak ettim inazumayı satış sebebin nedir.. var mı bir şikayetin.

vedkum;
En son gittiğimde Ankara'da Yiba çarşısında vardı. Ama İstanbulda bulamamakta çok enteresan bir durum.. Okan bu motosikleti almaya taaaa İstanbula gitmişti.. Ben bile aceba İstanbuldan mı alsam diyordum.. Bi baktım dibimdeki bayide zaten varmış. Anlaşılan geçen sene bajaj çok satınca, ticaretin kuralı gereği, satıcılar bajaja yöneldi.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
@tahsins ilk aradığım bayi Uçerlerdi zaten. Artik bajaj satiyoruz dediler. Yarin son çare salcanonun kendini arayacam. Tabi doğru düzgün numaraları varsa. Bayi bulamiyoz komedi gibi.

Daha önce motor kullanmadıysan boxer da bakabilirsin. Oda salcano ayarında bi motor. Güçlü ve titreşimli ama. Titreşimi ilk kes motor kullanacaksan anlamazsın zaten
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Enes:Enes kardeşim iyi yapmışsın sen kazanırsın,zaten sen motoru,motorla uğraşmayı seven birisin tanıdım artık seni :cat: Bakarsan bağ bakmazsan dağ...Mont 4 mevsimse iyi almışsın,kardeşine hayırlı olsun.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eki 2007
Mesajlar
95
@gezginmotor; Bende görmüştüm ilanı sağolun, avrupa yakası da olmazsa düzce ile iletişim kuracak gibiyim.
Salih:T ; Evet malesef kural maduru olduk.Roller değişti artık buradan göç ediyoruz:)
@Tahsins ; Malesef o motoru hiç sevemedim. Fiyatı uygun ama görsellikten,konfordan ödün veremem. Bakalım yakın biryerden bulmaya çalışıyorum.Salcanoyu arıyorum hat düşmüyor.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@gezginmotor; Bende görmüştüm ilanı sağolun, avrupa yakası da olmazsa düzce ile iletişim kuracak gibiyim.
Salih:T ; Evet malesef kural maduru olduk.Roller değişti artık buradan göç ediyoruz:)
@Tahsins ; Malesef o motoru hiç sevemedim. Fiyatı uygun ama görsellikten,konfordan ödün veremem. Bakalım yakın biryerden bulmaya çalışıyorum.Salcanoyu arıyorum hat düşmüyor.

Kargoyla ücretsiz gönderiyorlarmış...
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Arkadaşlar benim Wolf'te niye vites göstergesi yok? Yoksa var da çalışmıyor mu?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Araba almak için satıyorum arkadaşlar. Eksileri var parça fiyatları pahalı servis gibi ama satma sebebim değil. Ayağımı yerden kesecek ufak bir aile arbası düşünüyorum.
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
Enes:Enes kardeşim iyi yapmışsın sen kazanırsın,zaten sen motoru,motorla uğraşmayı seven birisin tanıdım artık seni :cat: Bakarsan bağ bakmazsan dağ...Mont 4 mevsimse iyi almışsın,kardeşine hayırlı olsun.
Sağol abi açıkçası ben önceden kaplinin değişmesi gerektiğini bile bilmiyordum burdan öğrendim.
Mont budur 4 mevsim diye geçiyo içi vs çıkıyo, 5 tane hava yeri de var. Kendi montum gibi kısa yazlık alacaktım ama kardeşim uzun toring tipi istiyorum diyince buna yönelmiştim.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-kask-kiyafet-ekipman-mont-venom-evolution-touring-mont-siyah-full-koruma-206924071/detay

Arkadaşlar benim Wolf'te niye vites göstergesi yok? Yoksa var da çalışmıyor mu?
2012 öncesi galiba wolf uzay kafalarde gösterge yeri var ama çalışmıyor (hepsinde bu şekilde).
Söküp bakmak lazım eksik bağlantılar - parçalar tamamlanıp aktif etmek lazım
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Sağol Enes. 👍
Benim Wolf de 2011 model zaten. Ybr'den vites göstergesi olmamasına alışığım. Paylaşılan resimlerden görünce acaba benimkinde bir problem mi var diye sordum.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Araba almak için satıyorum arkadaşlar. Eksileri var parça fiyatları pahalı servis gibi ama satma sebebim değil. Ayağımı yerden kesecek ufak bir aile arbası düşünüyorum.

Desene motoru bırakıyorsun...

Eners:Aldığın mont güzele benziyor,uzun olması iyi aslında ben kısa tip almıştım motora binince bel açılabiliyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Desene motoru bırakıyorsun...

Eners:Aldığın mont güzele benziyor,uzun olması iyi aslında ben kısa tip almıştım motora binince bel açılabiliyor.

Wolf u fatihe satıyorum. İnazuma yıda satacağım. Orta halli bir motor alırım. Ya 100 cc vergisiz vitesli alırım, yada 150 -200 cc arası bir motor alırım. Aklımda hero ve bajaj modelleri var. Honda yamaha almam. Alırken önce bu modelleri değerlendirerek alacağım.125 cc de sadece bajaj ve hero olabilir. Duruma göre karar vereceğim. Motoru bıraktığım yok yani :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst